کیانوش رستمی: به عشق مردم در آمریکا وزنه می‌زنم

قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک لندن با بیان اینکه به عشق مردم در آمریکا وزنه خواهم زد، از مصدومیت بهداد سلیمی خیلی ناراحت است و عنوان می کند: بهداد سلیمی همیشه با مدال های خود دل مردم را شاد می کرد و حتی به تیم روحیه و انگیزه می داد حیف که در تیم حضور ندارد.
کد خبر: ۱۲۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 11 November 2015
قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک لندن با بیان اینکه به عشق مردم در آمریکا وزنه خواهم زد، از مصدومیت بهداد سلیمی خیلی ناراحت است و عنوان می کند: بهداد سلیمی همیشه با مدال های خود دل مردم را شاد می کرد و حتی به تیم روحیه و انگیزه می داد حیف که در تیم حضور ندارد. 
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، کیانوش رستمی در خصوص وضعیتش قبل اعزام به  مسابقات جهانی تصریح‌کرد: در 15 روز باقی مانده به رقابت دسته 85 کیلوگرم مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان آمریکا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. در این مدت کوتاه باید با برنامه ریزی دقیقی به جلو حرکت کنم چون ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و تمام تمرکزم این است که سال قبل از المپیک بهترین عملکرد را داشته باشم و با رکوردهای خود کمک شایانی برای کسب حداکثری سهمیه المپیک2016 ریو انجام دهم و با گرفتن طلای این مسابقات تیم ملی راحت تر به سهمیه دست یابد. با روحیه و انگیزه به تمرینات ادامه می دهم تا بهتر از سال قبل کارکنم و به عشق مردم و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان وزنه می زنم.
 
قهرمان و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی جهان در خصوص عمل جراحی سرپایی خود در هفته گذشته  تصریح کرد: قصد داشتم که بعد از مسابقات جهانی این عمل جراحی را انجام دهم که با اتفاقی که رخ داد مجبور شدم تا هرچه زوتر عمل جراحی کنم و خدا را شکر که الان حالم بهتر شده است و دردی ندارم و ان شاالله با دعای مردم عزیز کشورم در روز مسابقه نیز مشکلی نداشته باشم.
 
رستمی در خصوص شناخت از حریفانش گفت: تمام رقیبان گذشته ام نیز در مسابقات جهانی امریکا شرکت می کنند و حتی وزنه بردارانی هم در لیست ابتدایی حضور دارند که ورودی های بالایی را به ثبت رسانده اند. هر ساله در دسته 85 کیلوگرم 7 وزنه بردار خوب که رکوردهای خوبی هم جابجا کرده اند در مسابقات هستند. در ضمن سال قبل از المپیک است همه وزنه برداران با تمام قدرت و آمادگی برای بدست آوردن مدال پای به مسابقات می گذارند که همین مسئله باعث شده که کارم در مسابقات سخت تر شود ولی سعی می کنم با تمرکز بالا و ازتجربیاتی که در این چند سال به دست آورده‌ام استفاده کنم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و به هرآن چیزی که دوست دارم دست پیدا کنم.
 
ملی پوش وزنه برداری کشورمان درخصوص عدم حضور بهداد سلیمی و سعید محمدپور در مسابقات جهانی  امریکا گفت: خیلی ناراحت کننده است که دو مهره تاثیر گذار در تیم ملی حضور ندارند تا برای این مرز وبوم افتخار کسب کنندو در مسابقات جهانی با مدال ها و امتیازاتی که بدست می آورند کار تیم برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی جهان و کسب سهمیه را برای تیم ملی وزنه برداری راحت تر کنند.وقتی بهداد سلیمی در اردو و مسابقات نباشد واقعا در روحیه تیم تاثیر دارد؛ کسی که همیشه با اقتدار وزنه زده و همه نیز به مدال او چشم داشتند ولی اکنون ملی‌پوشان مانند قبل تمرینات خود را انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد: من و بهداد چند سال پرچم ایران را به اهتزاز در آوردیم. هرگاه در مسابقات حضور پیدا می کردیم او مرا تشویق می کرد و من هم به هنگام مهار وزنه های سنگین او را کوچ می کردم. اکنون که او در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران  نیست کار سخت می‌شود. اما  باید سعی کنیم شش سهمیه را به دست آوریم، ان‌شا‌ء‌الله همه  وزنه برداران خوب کار کنند و مدال بگیرند زیرا تک تک سهمیه‌ها به نفع ایران است و هر کدام از آنها می‌تواند سرنوشت و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی این مرز وبوم  را تغییر دهند.
 
رستمی در خصوص عملکرد فدراسیون وزنه برداری در ماههای گذشته تاکید کرد: از زمانی که مجدداً آقای علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری حضور پیدا کردند با تجربیات گذشته خود در کنفدراسیون وزنه برداری آسیا با کاربلدی و برنامه ریزی نسبت به مدیریت فدراسیون قبلی خیلی خوب کار کردند و فدراسیون عملکرد متفاوتی نسبت به گذشته داشته  و مسلماً این رویه بصورت مدون و به روز پله پله بهتر می شود تا فدراسیون کارهای  اصولی و حساب شده ای را برای آینده وزنه برداری انجام دهد و در این رابطه نیز باید مسئولان ورزش کشوربا نگاه ویژه به وزنه برداری از آقای مرادی حمایت کنند تا فدراسیون از هر لحاظ برای پیشرفت با کمبود و کاستی نداشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار