رییس کل دادگستری استان:

بازبینی و بازخوانی قانون برای همه کاندیداها مفید و موثر است

رئیس‌کل دادگستری استان ایلام گفت: همه ما امانت‌دار رأی ملت هستیم و باید تلاش کنیم انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم برگزار شود.
کد خبر: ۱۷۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 27 January 2016

رئیس‌کل دادگستری استان ایلام گفت: همه ما امانت‌دار رأی ملت هستیم و باید تلاش کنیم انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

به گزارش تابناک ایلام، «فارس نوری» در دوره آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران استان اظهار کرد: دیپلماسی بزرگ و تاریخی ملت که حاصل تلاش‌ها و مقاومت‌های مردم و مدیریت کلان مقام معظم رهبری در تمامی مراحل و دوران مذاکرات هسته‌ای اثبات کرد که توانمندی‌های بزرگی در سطح جهانی و دیپلماسی قادر است با همه قدرت‌های جهان که در یک سمت جمع شده‌اند هم مذاکره بکند و هم حقوق ملت را به اثبات برساند .

وی با تأکید بر اینکه در انجام امور انتخابات قانون برای همه فصل‌الخطاب است، افزود: بازبینی و بازخوانی قانون برای همه کاندیداها قطعاً مفید و موثر است خواهد بود.

نوری خاطرنشان کرد: انتخابات در کشور ما به ‌صورت مستمر و دائمی در تمامی دوران پس از انقلاب تصمیم‌گیری‌های کلان مملکت با همه‌پرسی از مردم در قانون اساسی و بعد از آن انتخابات متعدد چه خبرگان رهبری و چه مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام ‌گرفته که این امر نشان از مردم‌سالاری دینی و در بین مردم ما دارد .

رئیس حوزه قضائی استان تصریح کرد: مجلس در همه نظام ما تأثیرگذار است و قوانینی که مجلس تصویب می‌کند در همه دستگاه‌های ما جاری است .

وی با اشاره به قانون انتخابات و مواد قانونی آن و جایگاه قانونی هیئت‌های نظارت و اجرایی در هنگام برگزاری انتخابات و مجازات متخلفین از قانون تأکید کرد: همه ما امانت‌دار رأی ملت هستیم و باید این امانت را به بهترین وجه پاس بداریم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار