عملیات اجرایی بلوار کشاورز بافق آماده بهره‌برداری شد

شهردار بافق از اتمام عملیات اجرایی و آغاز بهره‌برداری از قطعه دوم بلوار کشاورز این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 15 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدعلی نوروز زاده  طول این پروژه را از ورزشگاه ایثار تا کنارگذر شمالی بافق قریب به دو کیلومتر و عرض آن را 45 متر اعلام کرد و اظهار داشت: این بلوار در دو لاین 10.5 متری و روفوژ میانی 12 متری ساخته و آماده بهره‌برداری شده است.

وی بیان کرد: عملیاتی که در تکمیل این پروژه عمرانی اجرا شده شامل خاکریزی، زیرسازی، نصب سنگ جدول، آسفالت و آماده‌سازی رفوژ میانی است.

نوروز زاده، هزینه عملیات اجرایی احداث قطعه دوم بلوار کشاورز را حدود 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای این پروژه، علاوه بر تسهیل دسترسی مزارع و اماکن حاشیه بلوار، دسترسی مرکز شهر به نقاط مهمی از جمله مناطق گردشگری باقرآباد و صادق‌آباد تسهیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این بلوار مواصلاتی، میدان فاطمیه را به گنارگذر شمالی وصل کرد، بیان داشت: در اجرای این پروژه، فرمانداری و بخشداری بافق نیز مشارکت داشتند که همکاری آنها قابل تقدیر است.

شهردار بافق خاطرنشان کرد: قطعه اول بلوار کشاورز به طول یک‌هزار متر در سال‌های گذشته احداث و بهره‌برداری شده است.

وی همچنین از نصب پایه‌های روشنایی قطعه دوم بلوار آیت‌الله میرغنی‌زاده این شهر خبر داد و افزود: در این راستا 114 پایه روشنایی برای تامین روشنایی این بلوار در حدفاصل میدان امام حسن (ع) تا میدان روبروی آبشار نصب شده است.

نوروز زاده، هزینه اجرای این پروژه را نیز افزون بر یک میلیارد و 300  میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این مبلغ از محل اعتبارات شهرداری بافق تامین و پرداخت شده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را تامین روشنایی بلوار و زیباسازی آن عنوان کرد و افزود: تامین روشنایی این بلوار به دلیل وجود مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق و همچنین بیمارستان ولیعصر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نوروز زاده افزود: طبق مصوبه کمیته روشنایی شهرستان، تامین فونداسیون و پایه‌های مربوطه و همچنین تامین زیرساخت‌های لازم بر عهده شهرداری و بقیه امور روشنایی این بلوار بر عهده اداره برق خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار