روستای میل‌سفید از نعمت برق بهره‌مند می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: روستای میل سفید بخش خرانق بزودی با همکاری فرمانداری شهرستان اردکان، مشارکت مردمی و شرکت توزیع برق استان از نعمت برق برخوردار می شود.
کد خبر: ۲۵۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 07 July 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صحتی در دیدار با ساکنان روستای میل سفید بخش خرانق از اختصاص چهار میلیارد ریال اعتبار برای برق‌رسانی به این روستای زیر 10 خانوار خبرداد و افزود: نیمی از اعتبار طرح برق‌رسانی این روستا از سوی شرکت توزیع و مابقی از اعتبارات فرمانداری و مشارکت مردمی تأمین می شود.
وی تصریح کرد: در طرح برق‌رسانی به روستای میل سفید بالغ ‌بر 6 هزارمتر شبکه فشار متوسط، یک دستگاه ترانسفورماتور 50 کیلوولت و 200 متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار پیش‌بینی‌شده است.
فرماندار اردکان نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط شرکت توزیع برق استان برای برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق استان، برخورداری از این مزیت را مهم دانست و گفت: با تلاش شرکت توزیع برق استان، بسیاری از روستاهای استان از این نعمت برخوردار شده است.
هادی مقیمی افزود: تامین آب و برق در روستاها، افزایش امنیت و رفاه را به همراه دارد و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می کند.
وی تلاش‌های صورت گرفته برای برق‌رسانی به روستاهای بخش خرانق به‌ویژه میل سفید را قابل تقدیر دانست و از پیگیری‌های بخشداری خرانق در این زمینه تقدیر کرد.
امام‌جمعه اردکان نیز بر تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم به‌ویژه روستاییان تأکید کرد و خدمت به مردم را باقیات‌الصالحات خواند و از همه مسئولان که خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند تشکر کرد.
مجتبی خالصی بخشدار خرانق نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته برای تأمین برق رسانی به روستای میل سفید گفت: برق‌رسانی به روستاها علاوه بر افزایش رفاه، باعث ایجاد شغل‌های مولد، بازگشت روستاییان و رونق دامپروری و کشاورزی می شود.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار