گزارش تابناک؛

کوهنورد 53 ساله کرمانشاهی در "کوه سفید" ناپدید شد

جمعه گذشته یکی از کوهنوردان کرمانشاهی که قصد کوهنوردی داشت، در "کوه سفید" کرمانشاه ناپدید گردیده و هنوز اثری از وی پیاد نشده است.
کد خبر: ۲۸۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 20 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، جمعه هفته گذشته یکی از کوهنوردان کرمانشاهی به قصد فتح "سفیدکوه" منزل و خانواده خود را ترک می کند.

براساس این گزارش، این کوهنورد که جمعه کرمانشاه منزل خود را ترک نموده است، تاکنون به منزل خود برنگشته است و ناپدید شده است.

خانواده علیرضا رستمی، خانواده این کوهنورد 53 ساله کرمانشاهی با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کردند: وی سالیان متمادی است که ورزش کوهنوردی را انجام می دهد و تاکنون برای وی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

خانواده این کوهنورد مفقود شده در ادامه افزودند: متاسفانه وی در این کوه پیمایی هیچ فرد و یا همراهی نداشته است.

یکی از اعضای خانواده وی گفت: از مسئولان امدادی به ویژه نیروهای هلال احمر و آتش نشانی استان کرمانشاه انتظار داریم که در پیدا کردن وی ما را یاری کنند.

وی افزود: در روزهای گذشته چند تیم مردمی به صورت خودجوش منطقه " کوه سفید" را جستجو کرده اند ولی هیچ اثر و یا ردی از وی پیدا نکرده اند.

براساس اظهارات خانواده و دوستان این کوهنورد ناپدید شده،، وی در ورزش کوهنوردی از تبحر خاصی برخوردار بوده است و بارها به قلعه های استان کرمانشاه صعود داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار