توقف روند نوسازی تاکسی در مشهد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در صورت حل مشکل مالی شرکت ایران خودرو با دولت در طی چند ماه آینده شهرداری مشهد این آمادگی را دارد که 4 هزار دستگاه تاکسی را نوسازی کند.
کد خبر: ۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ 04 February 2015

به گزارش تابناک و به نقل از فارس،هوشنگ غلامزاده در ارتباط با توقف روند نوسازی تاکسی در شهر مشهد اظهار داشت:سهمیه نوسازی تاکسیرانی شهر مشهد در امسال بالغ بر 2 هزار و 150 دستگاه تاکسی بود.

وی با بیان اینکه با سفر رئیس جمهور به شهر مشهد سهمیه نوسازی تاکسی در مشهد به بیش از 5 هزار دستگاه تاکسی رسید که روند نوسازی نیز با سرعت آغاز شد،افزود:با توجه به مشکلی که برای تاکسیرانان در مورد ضمانت بانکی توسط بانک عامل به وجود آمده بود شهرداری مشهد با همکاری و تصویب شورای اسلامی شهر مشهد ضمانت بانکی تاکسیرانان را به بانک بر عهده گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اما متاسفانه مشکل جدید در روند نوسازی تاکسیرانی بحث اختلاف بین شرکت ایران خودرو و دولت بر سر مسائل مالی است و بر همین اساس شرکت ایران خودرو هیچگونه پیش فاکتوری در دو ماه اخیر صادر نکرده و اجازه ثبت‌نام به تاکسیرانان را نمی‌دهد و اگر این مشکل حل شود ما توان نوسازی بیش از 4 هزار تاکسی را در طی چند ماه آینده داریم که سبب تحولی بزرگ در سامانه تاکسیرانی شهر مشهد می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار