ویژه برنامه‌های دهه ولایت در ایستگاه‌های مترو

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برپایی برنامه‌های متنوع دهه ولایت از ۲۲ تا ۳۰ شهریور در ایستگاه‌های منتخب خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 11 September 2016
محمد بنی‌حسن با بیان اینکه در دهه ولایت تمام ایستگاه‌های مترو آذین بندی و با نصب لمینت و پوستر فضاسازی می‌شوند، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس با موضوع امام مهربانی و بانوی کرامت و بارگذاری کلیپ با موضوع دهه کرامت در مانیتور قطارها از دیگر برنامه‌های این ایام است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در ادامه به برپایی جشن در ایستگاه‌های منتخب و نمازخانه ایستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: برگزاری ویژه برنامه در پایگاه ثابت نماز جمعه، اجرای موسیقی سنتی، سرود، مسابقه و تواشیح  از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام مبارک در ایستگاه‌های منتخب برگزار خواهند شد.

بنابر اعلام مرکز مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، بنی‌حسن در پایان خاطر نشان کرد: ایستگاه‌های امام خمینی (ره)، ارم سبز، دروازه دولت، شادمان و تجریش در دهه ولایت از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ میزبان شهروندانی خواهند بود که تمایل دارند در این جشن‌ها شرکت کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار