پیام استاندار ایلام به مناسبت درگذشت پیشکسوت مطبوعات استان

کد خبر: ۲۹۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 17 September 2016
به گزارش تابناک ایلام، متن پیام محمدرضا مروارید که روز شنبه صادر شد به این شرح است:
بسمه تعالی
و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
خبر از دست دادن مرحوم آیت فرجی مردی مصلح، معلمی وارسته و صاحب قلمی برجسته که در کسوت مشاغل فرهنگی و سیاسی جز نیک نامی و نیک اندیشی از وی چیزی برجای نمانده ، موجب تالم و تاثر است.
اینجانب این مصیبت را به تمام اهالی فرهنگ، رسانه و مطبوعات و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حق تعالی برای آن مرحوم علو درجات را خواستارم.
رئیس خانه مطبوعات ایلام نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مرحوم آیت فرجی شخصیتی ممتاز و دلسوز در عرصه های مختلف سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی بود که سالیان سال در عرصه معلمی و تعلیم و تربیت خدمات شایان توجهی را ارائه داد.
عبدالحمید کرمی افزود: فعالیت در بخشداری و فرمانداری در سابقه مدیریتی وی به چشم می خورد ضمن اینکه به عنوان چهره و فعال سیاسی نیز منشا خدمات بسیاری بوده است.
وی یادآور شد: ایشان از دهه 80 به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه قلاقیران فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد و در طول دوران حضور در عرصه اطلاع رسانی همواره دغدغه توسعه و رفع مشکلات استان را داشت و همگان مرحوم فرجی را شخصیتی والا و دلسوز شناخته و امیدواریم سایر همکاران ایشان نیز بتوانند در راستای اهداف وی که همانا پیشرفت همه جانبه استان ایلام بود، گام بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار