2 دیدار آتی تیم ملی 50 درصد راه رسیدن به جام جهانی است

کد خبر: ۳۰۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 01 October 2016


مدافع سال‌های نه چندان دور تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دو دیدار آتی تیم ملی برابر ازبکستان و کره‌جنوبی در حقیقت 50 درصد راه رسیدن ما به جام جهانی است.

مهدی‌ هاشمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ملی ما برای رسیدن به جام جهانی باید ده دیدار را انجام دهد که تاکنون دو بازی انجام داده و موفق به کسب چهار امتیاز شده است.

وی با اشاره به دیدار شاگردان کی‌روش برابر ازبکستان و کره‌جنوبی گفت: با پیروزی در این دو مسابقه، می‌توانیم جمع امتیازهای خود را به عدد 10 برسانیم و به طور قطع این دو دیدار 50 درصد راه رفتن ما به جام جهانی را تشکیل می‌دهد.

عضو تیم فوتبال ستارگان البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه ما دو دیدار برابر سوریه و دو دیدار خانگی برابر ازبکستان و چین داریم، می‌توانیم خیال خود را پس از پیروزی برابر ازبکستان و کره‌جنوبی برای رسیدن به جام جهانی راحت کنیم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توانیم ازبکستان و کره‌جنوبی را در خانه حریفان شکست دهیم، گفت: ما خاطرات خوبی از مسابقه برابر ازبکستان و کره‌جنوبی طی سال‌های اخیر داریم و در این مدت اکثر مسابقات را با پیروزی پشت‌ سر گذاشته‌ایم.

وی بیان داشت: البته باید توجه داشت که شرایط مسابقه با ازبکستان که برگرفته از فوتبال خشک روسیه است، با فوتبال سرعتی و سریع کره‌‌جنوبی تفاوت‌هایی دارد و به طور قطع کادر فنی و بازیکنان ایران، این تفاوت‌ها را به خوبی می‌دانند.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: در برابر ازبکستان با توجه به اینکه حریف در این مسابقه میزبان است، ما در 30 دقیقه نخست نباید اشتباه کرده و اجازه باز شدن دروازه‌ خود را به حریف بدهیم و هر چه از دقیقه 30 مسابقه بگذرد، فشار روی ازبک‌ها بیشتر می‌شود.

هاشمی‌نسب ادامه داد: با توجه به اینکه ازبکستان در خانه بازی می‌کند، بنابراین برای دفاع کردن وارد میدان نمی‌شود و همین امر به بازیکنان سرعتی ما اجازه نفوذ به هجده قدم حریف را می‌دهد.

وی اظهار داشت: البته ما باید برای این بازی هوشیار باشیم، چرا که ازبکستان تیم زهرداری است و پیروزی این تیم در خانه قطر نشان می‌دهد که با آمادگی کامل برای رسیدن به جام جهانی به این مسابقات پای گذاشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار