ساخت و مرمت 30 واحد مسکن مددجویی در میبد

کد خبر: ۳۰۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷ 09 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میبد با بيان اين كه تامین سرپناه و مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت از رویکردهای اساسی کمیته امداد است، اعلام كرد: در همين راستا نيز طی شش ماهه نخست سال جاری تعداد 30 مورد مسکن مددجویی با هزینه‌ای افزون بر876 میلیون ریال در شهرستان میبد ساخته يا مرمت شد .

 "حسین زین الدینی" با تاکید بر عزم جدی این نهاد برای تامین مسکن مددجویان تحت حمایت، افزود: داشتن یک سرپناه خوب و مطمئن حق هر خانواده ایرانی است، بر این اساس کمیته امداد در شش ماهه دوم سال جاری برنامه‌ریزی منسجم و اهتمام ویژه ای را در جهت ساخت و تعمیر مسکن مددجویان فاقد سرپناه به کار بسته است.

وی با اشاره به این که مسکن در بر آوردن بسیاری از نیازهای انسان نقش عمده‌ای ایفا می‌کند، اضافه کرد: سرپناهی که بتواند اعضای ‎یک خانواده را کنار هم گرد آورده و با به ارمغان آوردن آرامش و سکون خاطر آنها را در برابر آسیب‎های جسمی‎ و روحی مصون نگه دارد و مرکز ثقل و محور تصمیم‌گیری‎های اساسی خانوار، محل شور و مشورت، مأمن تربیت نسل آینده و امیدگاه اعضای خانواده ای شود که پس از پشت سر گذاشتن‎ یک روز کاری دشوار و نبرد با ناملایمات زندگی محلی مناسب برای تمدید اعصاب و استراحتگاه مطلوب آنها شود.

مدیر کمیته امداد میبد در ادامه اظهار كرد: در شش ماهه ابتدای سال جاری تعداد 24 مورد تعمیر، چهار مورد کمک هزینه ساخت مسکن و دو مورد نيز هزینه تکمیل واحدهای نیمه‌تمام محقق شده است.

زین الدینی در خصوص نحوه مشارکت نیکوکاران در امر ساخت منازل مددجویان تحت حمایت، گفت: مردم نوع دوست و بانیان کار خیر می‌توانند با مشارکت در طرح رضوان و پرداخت کمک‎های انسان‎دوستانه و خیرخواهانه خود نسبت به ايجاد سرپناه یا تعمیر منازل مددجویان و نیازمندان اقدام و در این عمل خداپسندانه مشارکت کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار