در سومین همایش ملی روز روستا و عشایر؛

استاندار کرمانشاه در بین ۶ منتخب حوزه توسعه روستایی کشورقرار گرفت

اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه در بین ۶ استاندار منتخب عرصه اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۳۱۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 24 October 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ در دومین روز از برگزاری «سومین همایش ملی روز روستا و عشایر» که به همت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دکتر رازانی –استاندار کرمانشاه- به همراه ۵ استاندار دیگر به عنوان استاندار برگزیده در عرصه اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی انتخاب شد و لوح تقدیر خود را از دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور دریافت کرد.

گفتنی است این مراسم قرار بود که در ۱۵ مهرماه و مصادف با روز روستا برگزار شود، اما به خاطر حضور دکتر روحانی -رئیس جمهور - در سفر کاری خارج از کشور، به روزهای اول و دوم آبان موکول شده بود.

روستاها بستری تاریخی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

استاندار کرمانشاه در حاشیه این مراسم  و در مصاحبه با روابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، بر نقش روستاها در فرآیند توسعه اشاره کرد و افزود: توسعه باید قطعا از روستاها آغاز شود، چرا که روستا خود یک نهاد تولیدی سازمان یافته و منسجم است.

رازانی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم توجه بیشتر به توسعه روستایی خاطرنشان کرد: روستاها بستری تاریخی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند که متأسفانه به عنوان نهادهای تولیدی مورد غفلت قرار گرفته اند و اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی آن محقق شود باید توسعه روستایی را با جدیت در دستور کار قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار