سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی خاتم معرفی شد

کد خبر: ۳۳۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷ 23 November 2016

به گزارش تابناک یزد،در مراسمی با حضور دهقان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری سرپرست فرمانداری خاتم و جمعی دیگر از مسئولان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی این شهرستان معرفی شد.
 سرپرست فرمانداری خاتم در این مراسم نیز با اشاره به پتانسیل های شهرستان در زمینه وجود آثار طبیعی و تاریخی با ارزش و همچنین موقعیت جغرافیایی منحصربفرد و قرار گرفتن در چهارراه مواصلاتی استانهای فارس، کرمان و اصفهان گفت: خاتم قابلیت تبدیل به قطب گردشگری را دارد.
محمد محمودی به اقدامات با ارزشی که تاکنون در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری صورت گرفته اشاره و اظهار کرد: مسئولان استانی باید توجه و همکاری هرچه بیشتر با اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان در راستای رسیدن به اهدافش را داشته باشند.
محمودی توجه ویژه به تامین زیرساختها در این زمینه را موجب توسعه و گسترش بخش های تفریحی و گردشگری دانست و یادآور شد: باید با تامین اعتبارات لازم در این زمینه موجب رونق هر چه بیشتر در بخش های تفریحی و گردشگری شوند.
علی اصغر دشتی زاد سرپرست پیشین اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خاتم در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
خاتم دارای 250 اثر تاریخی می باشد که از این تعداد 57 اثر به ثبت ملی رسیده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار