رئیس هیات هندبال یزد:استعدادیابی و تقویت مدارس اولویت اصلی است

رئیس هیات هندبال استان یزد گفت: استعدادیابی و تقویت مدارس این رشته در سطح استان اولویت اصلی است که با همکاری بخش خصوصی با قوت و برنامه ریزی پیگیر آن هستیم.
کد خبر: ۳۴۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 25 December 2016
به گزارش تابناک یزد،ابوالفضل خوشنویس به برنامه های مهم این هیات اشاره و افزود: هم اکنون در شهر یزد و برخی از شهرستان های تابعه استان مدارس هندبال با حضور نونهالان و نوجوانان مشغول فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه حمایت و همراهی از مدارس هندبال نقش اساسی در تقویت پایه ای این رشته جذاب در استان دارد ادامه داد: حضور حامیان مالی و همکاری با علاقمندان برای راه اندازی مدارس پایه هندبال یک ضرورت است.
رئیس هیات هندبال استان یزد اظهار داشت: ظرفیت های بالقوه خوبی در رشته هندبال در استان وجود دارد که با برنامه ریزی و هماهنگی می توان در قالب مدارس دائمی در طول سال از آنها بیش از گذشته استفاده کرد.
خوشنویس گفت: توجه به مسائل فرهنگی در کنار برنامه های فنی و علمی از دیگر اولویت های هیات هندبال استان است که با قوت و همکاری سایر بخش های مختلف پیگیری می شود.
وی به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای داوران ، مربیان و بازیکنان با حضور مدرسان برجسته ملی و دوره های ارتقا و دانش افزایی به عنوان یک ضرورت همیشگی و اساسی اشاره کرد.
رئیس هیات هندبال استان یزد گفت: هم اکنون حدود چهار هزار نفر در سطح استان در رشته هندبال در قالب تیم ها و باشگاه های مختلف مشغول فعالیت هستند که با فرهنگ سازی قطعا این تعداد افزایش می یابد.
خوشنویس در ادامه گفت: بر اساس ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان یزد که در سال گذشته صورت گرفت هیات هندبال استان از لحاظ عملکرد در تمام بخش ها بعد از شمشیربازی ، تکواندو و باستانی با 603 امتیاز در رده چهارم در میان 40 هیات قرار گرفت.
وی افزود: تمام موفقیت ها مدیون همکاری و همراهی تمام جامعه هندبال استان است که صادقانه سالانه در زمینه های مختلف در تمام مناطق و شهرستان های تابعه استان فعالیت و همکاری دارند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 60 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و در یزد و شهرستان ها هیات هندبال فعالیت می کند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار