وجود 47 نقطه حادثه‌خیز کشوری در کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۵۰۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 04 October 2017
رئیس اداره بحران راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند کاهش تصادفات در استان به صورت کوتاه مدت و بلند مدت تهیه شده است

بیت‌الله محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به حادثه‌خیر بودن جاده‌ها و‌ محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در مجموع ۱۲۰ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد که از این تعداد بیش از ۴۷ نقطه جزء نقاط حادثه‌خیز کشوری است.

رئیس اداره بحران راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ۵ سال اخیر بیش از ۱۰۰۰ نفر در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: سند کاهش تصادفات در استان به صورت کوتاه مدت و بلند مدت تهیه شده است.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد نیروهای پلیس و راهداری در جاده‌ها، افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس و همچنین پایگاه‌های پلیس راه، راهکار کوتاه مدت تدوین شده در این سند است.

این مسوول به راهکارهای بلند مدت برای کاهش تصادفات اشاره کرد و افزود: احداث آزاد راه و بزرگراه برای کاهش تصادفات در جاده‌های استان ضروری است.

محرابی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که فاقد آزاد راه است و به همین دلیل از مسوولان تقاضا داریم اعتباری در این خصوص اختصاص داده شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار