توقيف موتورسيکلت­هاي قاچاق در ابرکوه

فرمانده انتظامي شهرستان "ابرکوه" استان يزد از کشف چهار دستگاه موتورسيکلت قاچاق و غيرمجاز به ارزش يک ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 02 July 2015
به گزارش تابناک یزدسرهنگ "احمد غلامزاده" درباره جزئيات اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با موتورسيکلت هاي غيرمجاز، عوامل پليس آگاهي ابرکوه از وجود و تردد چهار دستگاه موتورسيکلت قاچاق در شهرستان باخبر شدند.
سرهنگ "غلامزاده" افزود: با اقدامات پليسي محل دپو و نگهداري موتورسيکلت­هاي قاچاق شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از محل، چهار دستگاه موتورسيکلت قاچاق شامل دو دستگاه موتورسيکلت سي آرم 250 ، يک دستگاه هوندا 400 و يکدستگاه هوندا 750 کشف شد.
غلامزاده با اشاره به ارزش ريالي موتورسيکلت هاي قاچاق بالغ بر يک ميليارد ريال، تصريح کرد: متهمان توسط مأموران دستگير و به دادسرا معرفي شدند.
فرمانده انتظامي ابرکوه در پايان خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچيان به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و شهروندان مي توانند در صورت برخورد با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طريق مرکز فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار