تبیین عملکردکمیته امدادگچساران

کد خبر: ۵۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ 04 July 2015
رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس  با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی گچساران هم‌سو با دیگر مراکز در سطح کشور در راستای تکریم نیازمندان و دستگیری از مستمندان همچنین کاهش فقر، اقدامات قابل قبولی انجم داده است، افزود: در حال حاضر بیش از دو هزار و 387 خانوار در گچساران تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه افزون بر چهار هزار و 714 نفر تحت پوشش و حمایت کمیته امداد گچساران قرار دارند، تصریح کرد: افزون بر یک‌هزار و 25 خانوار بی‌سرپرست در گچساران وجود دارد و 255 یتیم زیر 18 سال نیز شناسایی و تحت پوشش قرار دارند.

رئیس کمیته امداد گچساران بیان کرد: در حال حاضر بیش از 15 هزار مشترک صدقات در گچساران وجود دارد و درامد کمک‌های مردمی گچساران در سال گذشته بالغ بر 13 میلیارد و 406 میلیون ریال بوده است.

قربانی با اشاره به عملکرد کمیته امداد گچساران در سال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته مبلغی به میزان سه‌میلیارد و 745 میلیون ریال به دانش‌آموزان و دانشجویان در قالب شهریه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: افزون بر چهار میلیارد و 580 میلیون ریال نیز بابت  هزینه‌های درمانی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گچساران پرداخت شده است.

قربانی از پرداخت یک میلیارد و 151 میلیون ریال وام بابت مسکن مددجویان گارانی در سال گذشته خبر داد و گفت: در خصوص کمک به ایتام گچسارانی نیز در سال گذشته افزون بر دو میلیارد و 377 میلیون ریال پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران خاطرنشان کرد: کمیته امداد گچساران امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدامات حمایتی خوبی برای پوشش و حمایت از مددجویان و افراد نیازمند در دستور کار قرار دارد.

قربانی با اشاره به ماه مبارک رمضان و برنامه‌های کمیته امداد گچساران افزود: برپایی سفره‌های افطاری و تکریم ایتام و نیازمندان در این ماه از جمله برنامه‌های این اداره بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن ماه رمضان با حضور خیرین در گچساران گفت: برگزاری این جشن برای نخستین بار و در راستای ترویج فرهنگ خیر و گسترش آن در حمایت از افراد نیازمند پیش‌بینی شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار