توضیحات جدیددرخصوص تیراندازی یاسوج

کد خبر: ۵۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 08 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخصوص حادثه سحرگاه امروز توضیحاتی دادند:
فتاح محمدی گفت: حوالی ساعت سه دیشب ، فرد ناشناسی بعد از پیاده شدن از خودرو و احوالپرسی با تعدادی جوان در بلوار امام خمینی یاسوج، به ماشین خود برمی گردد و با اسلحه ساچمه زنی ، به آنان شلیک می کند.
وی با بیان اینکه دلیل یا دلایل این اقدام نامعلوم است، اظهارداشت: پنج نفر بدلیل شلیک گلوله مجروح و یک نفر متاسفانه کشته شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاسف از کشته شدن این جوان و تسلیت به خانواده وی ، خاطرنشان کرد: اقدامات امنیتی و انتظامی درحال انجام و تاحصول نتیجه نمی توان هیچگونه اظهارنظری کرد.
محمدی افزود: باکسانی که مخل امنیت و رفاه مردم شوند بشدت برخورد خواهد شد و ما به مردم قول می دهیم که به محض به نتیجه رسیدن تحقیقات ، مطالب لازم را به آنان را اعلام کنیم.
فرماندار بویراحمددر همین خصوص گفت: پنج نفر بدلیل شلیک گلوله اسلحه ساچمه زنی برای مداوا انتقال داده شدند که یکی از آنان مرخص و مابقی در حال مداوا هستند.
هوشنگ یاری پور افزود: از چهار نفر دیگر ، یک نفر در ” آی . سی . یو ” بستری و سه نفر دیگر وضعیت بهتری دارند.
وی دلیل یا دلایل این اقدام را نامعلوم دانست و اظهارداشت: متاسفانه یک نفر کشته شده که تحقیقات انتظامی و امنیتی در حال انجام است.
فرماندار بویراحمد گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و دستگاههای لازم در حال انجام بررسی های خود هستند.
یاری پور تاکید کرد که اقدام شب گذشته یاسوج و کشته و مجروح شدن شش نفر در بلوار امام خمینی این شهر ، هیچ ربطی به درگیری ” سی سخت ” مرکز ندارد.
وی افزود: از رسانه ها می خواهیم این اقدام را به درگیری ” سی سخت ” مرکز شهرستان دنا ربط ندهند.
فرماندار بویراحمد نیز از فعالیت گسترده دستگاههای امنیتی و انتظامی تا رسیدن به نتیجه مطلوب خبرداد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد،  با اشاره به درگیری بامداد امروز ۱۷ تیرماه در این شهر گفت: این حادثه در بلوار امام خمینی شهر یاسوج رخ داده است.

وی گفت: خودرو ناشناس با اسلحه شکاری به سمت عده‌ای که در بلوار بوده‌اند تیراندازی می‌کند که در این حادثه پنج نفر مجروح و یک نفر هم در راه بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و بقیه مجروحان حادثه تحت درمان و مداوا هستند.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی و مشخص شدن علت و انگیزه موضوع به طور جدی پی‌گیر موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملین هستند.

وی گفت: شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد و این گونه به نظر می‌رسد که اینها همدیگر را از قبل می‌شناخته‌اند.

این فرمانده انتظامی افزود: با بازجویی زخمی‌شدگان حادثه و پی‌گیری‌هایی که در آینده خواهیم داشت علت حادثه را به اطلاع خواهیم رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار