سرمربی مقاومت البرز: نیازمند یاری مسئولان هستیم

کد خبر: ۶۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱ 22 July 2015

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: نیازمند یاری مسئولان استان هستیم چرا که هر بازی در لیگ برتر برایمان حکم فینال را دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، دو هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران سپری شده است و نماینده استان البرز در این مسابقات با کسب یک برد و یک تساوی شروع امیدوار کننده در این فصل داشته است با این حال رضا فلاح زاده سرمربی تیم مقاومت معتقد است برای حضور در جمع بالانشین ها و کسب نتایج بهتر نسبت به فصل پیش باید مشکلات سال گذشته تکرار نشود و حمایت از این باشگاه به شکل جدی در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.
گفتگوی مهر با این مربی جوان در راستای شرایط نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال ایران است.
کسب چهار امتیاز از دو بازی شروع خوبی برای نماینده البرز است، ارزیابی شما چیست؟
خدا را شاکرم که فصل جدید را با دو نتیجه قابل قبول شروع کردیم نسبت به سال گذشته تمرینات خود را زودتر شروع کردیم و فرایند جذب بازیکن و کارهای بدنسازی و تاکتیکی مان از خیلی تیم ها زودتر آغاز شد امیدوارم این تلاش به نتایج خوبی منتهی شود.
 مقاومت نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته است، این عوض شدن شاکله تیم را چگونه می بینید؟
به طور قطع رفتن ۱۱ بازیکن فصل پیش و پوست انداختن تیم نمی تواند اتفاقی خوب در فوتسال باشد اما با همه این شرایط سعی کردیم با جایگزین کردن بازیکنان مورد نیاز و بر اساس توانمان اجازه ندهیم تیم به مشکل بخورد.
به نظرم مجموع بازیکنانی که جذب شده اند می توانند با کسب تجربه و آب دیده شدن در کوران مسابقات کیفیت خوبی از خود نشان بدهند و نمایش خوبی در مسابقات داشته باشند.

از جوانی تیم گفتید، کم تجربه بودن و جوانی را فرصت می دانید یا تهدید؟
به نظرم جذب جوانان در لیگ برتر می تواند هم فرصت باشد و هم تهدید، ما در دو هفته اخیر این شانس را داشتیم تا گل های بیشتری بزنیم و کمتر گل بخوریم اما به واسطه جوانی تیم برخی مواقع شرایطی رقم می خورد که از کنترل خارج است.
به نظرم اگر جوانان ما هوشیاری بیشتری به خرج دهند و در جریان بازی ها تمرکز خود را حفظ کنند می تواند برگ برنده ما در هفته های پیش رو باشد.
فضای فصل جدید لیگ برتر را چگونه می بینید؟
به نظرم امسال شاهد لیگ پویا تری نسبت به فصول گذشته هستیم تیم ها برای مهیا کردن خود توان بیشتری صرف می کنند و به واسطه وجود جام باشگاه های آسیا انگیزه بیشتری در نزد بازیکنان وجود دارد به نظرم لیگ جذابی پیش رو داریم و روزهای پرهیجانی را تماشاگران و فوتسال دوستان خواهند دید.
سال گذشته از بعد سخت افزاری مشکلات حادی برای تیم به وجود آمد، امسال شرایط چگونه است؟
روزهای خوبی را در فصل پیش تجربه نکردیم همگان شاهد بودند که با چه مشقتی تیم در رقابت ها به میدان می رفت در این فصل هم هر چند از تجربه سال قبل استفاده شده و مدیریت باشگاه سعی کرده است بستر مناسبی برای اداره تیم مهیا شود اما واقعیت آن است که مشکل داریم و در این بین مجموعه سپاه به تنهایی امورات تیم را اداره می کند.
من از سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه استان البرز و همکارانشان به واسطه حمایت هایشان از این تیم ممنونم اما می دانیم توان ایشان نیز محدود است و باید دیگران به کمک مقاومت بیایند.

منظورتان از دیگران چیست؟
مقاومت تنها نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال است و از جمعی جوان و سرباز تشکیل شده است ما در این باشگاه سعی کرده ایم با حداقل ها کار کنیم و به تقابل با تیم های متمول لیگ برتری برویم اما باید نیازهای حداقلی تیم مهیا باشد.
استانداری و شهرداری کرج باید به یاری این تیم بیایند چند ماهی است کمک شورای شهر به این تیم مطرح شده اما با جدیت همراه نبوده و من از مسئولان استان می خواهم به مانند دیگر استان ها توجه لازم را به تیم های مهم استان داشته باشند و با کمک به آنها این فضا را به وجود بیاورند که این تیم ها به حیات خود ادامه دهند و به محلی برای کش استعدادهای جوانان تبدیل شود.
آینده مقاومت را در مسابقات این فصل چگونه پیش بینی می کنید؟
پیش بینی اینکه تیم ما در چه جایگاهی قرار می گیرد کار درستی نیست ما دو هفته از بازی ها را سپری کرده ایم و به لطف خداوند و تلاش بازیکنان نتایج خوبی کسب کرده ایم اما ما تازه در ابتدای راهیم و مسابقات و روزهای سختی در پیش داریم برای ما هر بازی حکم یک فینال را دارد و من همواره در تمرینات به بازیکنانم این موضوع را گوشزد می کنم که باید با جدیت و تلاشی مضاعف به هر بازی پای بگذارند.
تمام تلاش ما کسب رتبه ای بهتر از سال گذشته است و هر چه این جایگاه بهتر باشد خوشایند تر است.
من از همه کسانی که می توانند به تیم مقاومت کمک کنند می خواهم از این کار دریغ نکنند و به یاری جوانان این استان بیایند ما خیلی از خواسته های به حق خودمان را کنار گذاشته ایم تا از اعتبار و کیان ورزش این استان در لیگ برتر دفاع کنیم امیدوارم این اتفاق امسال رخ بدهد و ما با دغدغه کمتری به مصاف تیم های قدرتمند لیگ برتری برویم و در نهایت به جایگاهی شایسته دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار