مدیرکل کمیته امدادامام استان ایلام خبرداد

اعتبارات کمیته امداد ایلام افزایش یافت

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از افزایش 20 درصدی اعتبار خدمات دهی به مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 22 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،ضیاء رضایی اعتبار امسال این نهاد را یک هزار و 190 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:330 میلیارد ریال از این اعتبار از محل منابع بانکی برای ایجاد اشتغال مددجویان و مابقی نیز از محل منابع امدادی است.

وی اظهار کرد: از این مبلغ اعتبار، 55 درصد در حوزه حمایت و سلامت، تامین معیشت، درمان، ازدواج، مسکن و بیمه های اجتماعی مددجویان هزینه خواهد شد.

رضایی تامین مسکن مددجویان را یکی از اولویت های مهم این نهاد در سال جاری دانست و افزود: احداث 258 واحد مسکونی، 370 مورد تعمیرات کلی و جزیی و 674 مورد بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام همچنین پیش بینی کرد تا پایان امسال جهیزیه یک هزار و 544 نوعروس مددجوی زیر پوشش توسط این نهاد تامین و با سرانه 40 میلیون ریال برای هر نوعروس به آنها پرداخت شود.

وی رویکرد این نهاد در سال 94 را توانمندسازی مددجویان اعلام کرد و گفت: در کنار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و تامین مسکن و معیشت ارایه خدمات فرهنگی و تقویت بنیه دینی و اعتقادی مددجویان نیز در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار