برخورد جدی با متخلفان میادین میوه وتره بار

قائم مقام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: درمیادین میوه و تره بار چنانچه محصولاتی که شاخص های سلامت در آن رعایت نشود عرضه شود ضبط و منهدم خواهد شد و طبق آیین نامه اجرایی با متخلفان برخورد جدی می شود.
کد خبر: ۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 22 February 2015
به گزارش ایرنا «عبدالحسین رحیمی» درحاشیه جلسه اجرای طرح نظارت کیفی و بهداشتی اماکن و محصولات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به مناسبت بهار94 درجمع خبرنگاران افزود: در این راستا در میادین میوه و تره بار تمامی محصولات مورد کنترل کیفی 12 گروه کارشناسی ویژه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارت کیفی و بهداشتی اماکن و محصولات این سازمان گفت: هر ساله دو بار این طرح برای ایام ماه مبارک رمضان و نوروز برگزار می شود.

رحیمی تصریح کرد: در این طرح نسبت به اجرا و ارائه با کیفیت محصولات میادین طبق شاخص های سلامت با همکاری اداره دامپزشکی شهر تهران، مراکز بهداشتی وزارت بهداشت و کارشناسان اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح نظارت کیفی و بهداشتی و میادین میوه و تره بار به مدت یک ماه از ابتدا تا پایان اسفند ماه برگزارمی شود افزود: در این طرح بیش از 130 شاخص ارزیابی مورد توجه قرار می گیرد.

قائم مقام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از فعالیت 187 مکان عرضه محصولات میوه و تره بار خبر داد و خاطر نشان کرد: تا پایان سال تعداد این مکان ها به 190 مکان افزایش می یابد.

رحیمی با اشاره به مراجعه روزانه 450 هزار نفر از شهروندان به مراکز میوه و تره بار گفت: در ایام پیش از نوروز مراجعه شهروندان برای خرید محصولات پروتئینی و میوه و تره بار افزایش می یابد بنا براین هدف ما از اجرای طرح کنترل کیفی و بهداشتی حفظ سلامت شهروندان است.

در ادامه علی عفتی معاون بهداشتی و کنترل و کیفیت سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید میوه و تره بار در اسفند ماه گفت: 130 شاخص کنترل کیفیت در حوزه محیط زیست، آسمان آبی و زمین پاک مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد مردم از مراکز میادین میوه و تره بار خرید می کنند گفت: علاوه بر نظارت کیفی و بهداشتی به محصولات مجموعه ها با نظارت سازمان میادین میوه و تره در سایر مراکز نیز این کنترل صورت می گیرد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار