اختصاص رتبه برتری کشوری برگزاری دوره آموزشی شهرداری‌ها به یزد

‌مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: با توجه به ارزیابی‌های ‌انجام شده توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های وزارت کشور، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد موفق به کسب رتبه برتر کشوری در برگزاری دوره آموزشی شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شد.
کد خبر: ۶۹۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 27 December 2018

«محمود شاکری شمسی» در نشست مسئولان آموزش دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های سراسر کشور به میزبانی استان یزد برگزار شد، با بیان این که از جمعیت یک میلیون و ١٠٠ هزار نفری استان یزد ٨٥ درصد آنها در شهرهای استان سکونت دارند،‌ اظهار کرد: استان یزد دارای ٢١ شهر می باشد و از شوراهای پنج، هفت و یازده نفره تشکیل شده است .

وی با اشاره به این که موضوع آموزش یکی از موضوعات مهمی است که به صورت جدی در دستورکار دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد قرار دارد، افزود: آموزش های ویژه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر باید به ‌طور مستمر و مدون شده اجرایی شود تا تغییرات در رویکردها و نگرش های مدیران شهری ایجاد شود .

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: اعتقاد داریم اگر مجموعه‌ای می‌خواهد در شرایط فعلی موفق باشد باید آموزش‌های دوره‌ای و مستمر را در رابطه با مسائل مختلف حوزه کاری خود فرا گیرد .

شاکری شمسی با انتقاد از آموزش هایی که جنبه صوری دارد، ‌تصریح کرد: ارتقای سطح بهره‌وری، ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی مردم از مهم ترین شاخص‌هایی است که می‌تواند نتیجه آموزش موفق و سازنده باشد .

این مسئول برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی متناسب با رشته شغلی شهرداری ها شد و ادامه داد: کارشناسان آموزش دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد تدوین دوره های آموزشی را با مشارکت شهرداری‌ها و بر مبنای رشته شغلی ها انجام می‌دهند که این روند تأثیرات مثبتی را بر افراد شرکت کننده در این دوره‌ها داشته است .

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در پایان سخنان خود تهیه شناسنامه آموزشی، برگزاری آزمون ها به صورت مجازی و بازدیدهای دوره ای از استان ها و شهرهای مختلف را از مهم ترین برنامه‌های این دفتر برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت مسیر برگزاری دوره های آموزشی هموارتر شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار