کشف ٢٨ هزار بسته ترقه در اتوبوس مسافری

پلیس سبزوار موفق شداز یک‌دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر تهران‌-مشهد ٢٨هزار بسته انواع مواد محترقه را کشف و توقیف نماید.
کد خبر: ۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱ 22 February 2015

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با اعلام این خبر گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا با محوریت برخورد قاطعانه با عاملان قاچاق و تهیه و توزیع مواد محترقه و انواع ترقه‌های انفجاری در خراسان‌رضوی آغاز شده است.

سرتیپ بهمن امیری‌مقدم افزود: در اجرای این عملیات گسترده که با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تیم‌های گشت وکنترل پلیس آگاهی سبزوار، ساعت‌١٧‌روز پنجشنبه یک‌دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر تهران‌مشهد را توقیف و در بازرسی از آن، محموله سنگین ترقه‌های انفجاری به تعداد ٢٨هزار بسته انواع مواد محترقه را کشف کردند.

وی گفت: در این عملیات یکی از مسافران که عامل قاچاق این محموله بود، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرتیپ امیری‌مقدم با اشاره به این مطلب که تامین سلامتی اجتماعی و امنیت عمومی شهروندان در آستانه سال نو یکی از ماموریت‌های مهم پلیس است تصریح کرد: از شهروندان انتظار داریم همچون گذشته با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری کنند.

وی به خانواده‌ها نیز توصیه کرد ضمن ارائه آگاهی‌های لازم درباره مخاطرات و آسیب‌های استفاده از مواد محترقه و ترقه‌ها، در صورت کسب هر‌گونه اطلاعات راجع به تهیه و توزیع‌ مواد محترقه مراتب را با پلیس‌١١٠ و شماره ٣٢١٨٣٧٠٠ (ستاد خبری پلیس آگاهی استان) در میان بگذارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار