بررسی عملکرد مقاومت البرز در ۵ هفته نخست

کد خبر: ۷۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 16 August 2015

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز از بررسی عملکرد این تیم در ۵ هفته نخست لیگ برتر فوتسال در جلسه کمیته فنی خبرداد.

محمد خالقی در گفتگو با مهر اظهار کرد: جلسه کمیته فنی باشگاه مقاومت شنبه شب گذشته برگزار شد و ابعاد مختلف فنی تیم در ۵ هفته اول ابتدایی لیگ برتر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: رضا فلاح زاده سرمربی تیم توضیحاتی در خصوص نتایج کسب شده در این مدت ارائه کرد که از نگاه کمیته فنی مورد قبول و پذیرش قرار گرفت.

خالقی با بیان اینکه روند تیمی مقاومت با گذر زمان بهبود خواهد یافت گفت: در جلسه شب گذشته ارزیابی ای از بازیکنان جذب شده و نتایج تیم در بازی های خانگی و خارج از خانه از سوی اعضای کمیته فنی ارائه شد و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که رضا فلاح زاده و همکارانش در کادرفنی و بازیکنان تمام توان خود را برای موفقیت این تیم به کار گرفته اند و قصور و کم کاری وجود نداشته است.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با اشاره به جوان و کم تجربه بودن تیم گفت: باید بپذیریم بخش زیادی از بازیکنان این فصل باشگاه تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند و باید در قبال این تیم و نتیجه گرفتنش کمی صبوری به خرج داد.

وی از برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه خبرداد و گفت: عصر امروزیکشنبه با حضور اعضای هیئت مدیره موضوعات مختلف باشگاه مقاومت به خصوص عملکرد تیم لیگ برتری فوتسال مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد ضمن آنکه ایجاد بستر لازم برای حضور تماشاگران در بازی های خانگی و تقویت تیم در ابعاد مختلف مطرح خواهد شد.

اعزام تیم های جوانان و امید به مسابقات کشوری

خالقی در ادامه از حضور تیم های رده جوانان و امید های این باشگاه در مسابقات قهرمانی کشور خبرداد و گفت: این تیم ها بر گرفته از بازیکنان مستعد البرز به شهرهای لاهیجان و ملایر اعزام می شوند و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند.

وی در پایان افزود: باشگاه مقاومت در مقایسه با خیلی از تیم های لیگ برتری از حیث سخت افزاری و نرم افزاری قابل مقایسه نیست اما این اراده و انگیزه در جوانان ما وجود دارد که روز به روز بهتر شوند و به طور قطع هر چقدر بازی های لیگ برتر جلوتر برود روند نتیجه گیری تیم بهتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار