بهترین پارتی نزد مدیر کل جدید راه و شهرسازی

نیک اقبالی با تاکید بر اینکه بهترین پارتی و سفارش پیمانکاران نزد من کار خوب است، خاطرنشان کرد: هر کجا پیمانکاری خوب کار کند حمایت می‌کنم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.
کد خبر: ۷۸۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ 28 September 2019
مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از قول مساعد وزیر برای اتصال یاسوج به شبکه آزاد راه اصفهان-شیراز خبر داد و گفت: محمد اسلامی تاکید کرد در صورت نبود سرمایه‌گذار، وزارتخانه خود فعالیت را آغاز کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم از یاسوج، پژمان نیک اقبالی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در نشست کوتاهی که با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی داشتم 3 خواسته از وی داشتم که در زمینه هر سه مورد قول مساعد دادند.
وی با اشاره به ضرورت اتصال کهگیلویه و بویراحمد به اتصال شبکه آزاد راه عنوان کرد: وزیر از این پیشنهاد استقبال کرد و از معاونان خود خواست این مسئله را پیگیری کنند و در صورت نبود سرمایه گذار ، وزارتخانه فعالیت را آغاز کند.
نیک اقبالی ابراز کرد: تکمیل و راه اندازی پروژه راهسازی پاتاوه دهدشت و نیز توسعه فرودگاه یاسوج نیز در نشست با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مورد بحث قرار گرفت که وعده‌های خوشی در این زمینه برای مردم داریم.
وی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی گفتند خرید چندین هواپیما در دستور کار بوده که بدون شک فرودگاه یاسوج را به طور ویژه کمک خواهیم کرد و اتصال استان به آزاد راه و خط ریل را در برنامه کاری داریم.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سیاسیون و مجموعه دست اندرکان گفت: اجازه دهید پروژه‌های ملی را بدون ورود به مرزبندی‌ها و حاشیه‌ها انجام دهم و پشتیبان من باشید و در واقع فضای رسانه‌ای استان نیاز به اصلاح و توجه دارد و باید همدیگر را به حاشیه نبریم.
نیک اقبالی با تاکید بر اینکه بهترین پارتی و سفارش پیمانکاران نزد من کار خوب است، خاطرنشان کرد: هر کجا پیمانکاری خوب کار کند حمایت می‌کنم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.
وی یکی دیگر از اولویت‌های خود را باز آفرینی شهری و طرح‌های جامع و تفصیلی عنوان کرد و افزود: مشکل شهرها نبود طرح مدون تفصیلی و جامع بوده و فرایند رسیدگی و تصویب طرح‌ها نیز به کندی صورت می‌گیرد که باید مدت زمان تصویب کوتاه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار