جوادی حصار:

گمان نمی‌برم طرح سرا در انتخابات پیش رو قابلیت اجرا داشته باشد/ مصاحبه منتشره بخشی از صحبت‌های من درباره لزوم اصلاح رفتار شورایعالی بود

محمدصادق حوادی‌حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه مروج نظرات حزب خواهد بود، گفت: در گفت‌‌و‌گویی که داشتم از اصلاح رفتار شورایعالی سیاستگذاری استقبال کردم.
کد خبر: ۷۹۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 12 November 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از سایت رسمی حزب اعتماد ملی، جوادی حصار گفت: من به‌عنوان یک عضو دفتر سیاسی و شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر کرده و می‌کنم اما در مواردی که حزب تصمیم تشکیلاتی بگیرد بدون تردید از نظر مجموعه حزب اعتماد ملی در چارچوب قواعد و مقررات تشکیلاتی دفاع کرده و مروج نظرات حزب خواهم بود.

 

او افزود: درباره گفت‌و گوی منتشره با من باید بگویم که گفت‌وگو فقط در باب مزایای اصلاح رفتار فعلی و تشکیلاتی مجموعه شورایعالی سیاستگذاری بود. 

 

جوادی‌حصار ادامه داد: به صراحت اعلام کردم که از هر اقدامی در جهت اصلاح رفتار گذشته شورایعالی استقبال می‌کنم اما طرح سرا کاستی‌ها و نواقص قابل مشاهده‌ای دارد که گمان نمی‌برم در انتخابات پیش رو قابلیت اجرا پیدا کند.

 

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد: مصاحبه منتشره بخشی از نظرات حامیانه من در باب اصلاح روش‌های انتخاباتی شورایعالی بوده است و امیدوارم در یک گفت‌وگوی مفصل محاسن و معایب طرح مذکور را از نگاه شخصی خویش به اطلاع هم‌اندیشان اصلاح‌طلبم در کشور برسانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار