معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی خبر داد

اختصاص‌300میلیاردتومان‌اعتباربه‌پروژه‌های‌گازرسانی‌استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از اختصاص بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاها و شهرستان‌های خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 27 August 2015
محمد مقدوری در نوزدهمین جلسه عمومی شورای اسلامی خراسان رضوی در سال 94 در تالار شورای شهر اظهار کرد: استانداری در دوره جدید استفاده از خرد جمعی، راه‌اندازی شبکه دانشگاهی و تمرکززدایی و توجه به شهرستان‌ها به ویژه نقاط محروم خراسان رضوی را به عنوان سیاست‌های مهم خود در اولویت قرار داده است.

وی با بیان اینکه شناسایی مشکلات روستاها، شهرستان‌ها و شهرهای مختلف خراسان رضوی از طریق شوراها و بخشداری‌ها به استانداری منتقل می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه توزیع مناسب اعتبارات در همه مناطق به ویژه نقاط محروم از دستورالعمل‌های تمرکززدایی است لذا نسبت به جلب سرمایه‌گذاری با هدف توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها اقدامات ویژه‌ای در بخش عملیاتی برنامه‌ریزی شده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی از اختصاص بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی در روستاها و شهرستان‌های خراسان رضوی خبر داد و افزود: کمبود آب در خراسان رضوی به عنوان یک چالش مهم استانداری این استان سبب شده تا به جذب سرمایه‌گذار در قالب برنامه‌های بلندمدت در حوزه انرژی همچون گاز، آب و نفت توجه ویژه‌ای شود.

مقدوری با ابراز خرسندی از راه‌اندازی شبکه دانشگاهی که در سال گذشته صورت گرفت، بیان کرد: این امر به واسطه بهره‌مندی از نظرات و مشورت گرفتن از نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی انجام شد چراکه بهره‌مندی از خرد جمعی به ویژه دانشگاه می‌تواند برنامه‌ریزی‌ها را علمی‌تر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار