پرتال جامع گردشگری تهران راه اندازی شد

مشاور معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران گفت: پرتال جامع گردشگری پایتخت با عنوان بزنیم بیرون به منظور کاهش سفرهای درون شهری راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ 01 March 2015
مهدی محمود اقدم در گفت و گو  ایرنا افزود: در این پرتال هفت هزار مکان تفریحی و گردشگری موجود در 374 محله شهر تهران به شهروندان معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه این پرتال در آستانه تعطیلات نوروزی راه اندازی و فعال شده، اظهار کرد: این پرتال دارای بخش های مختلف گردشگری از جمله تاریخی، هنری، فرهنگی، مذهبی و تفریحی است.

به گفته اقدام، علاوه بر معرفی مکان های دیدنی تهران، جلوگیری از سفرهای غیرضروری در سطح شهر تهران و مسیریابی آسان و راحت شهروندان در راستای تحقق شعار آسمان آبی و زمین پاک از دیگر اهداف راه اندازی پرتال جامع گردشگری تهران است.

وی با اشاره به اینکه کجا بمانیم، از کجا بخریم و کجا بخوریم از دیگر بخش های پرتال جامع گردشگری تهران است، گفت: دراین پرتال بسیاری از تفرجگاه ها، فروشگاه ها و غذاخوری های سطح شهر تهران نیز معرفی شده است.

به گفته وی، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر تهران می توانند به پرتال جامع گردشگری پایتخت به نشانی bezanimbiroon.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار