فعال اجتماعی اهل سنت خراسان شمالی:
فعال اجتماعی اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره)، گفت: ایشان تفرقه بین شیعه و سنی را نشانه جهل می‌دانستند لذا باید تابع بنیان گذار انقلاب اسلامی باشیم.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 01 June 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد یزدانی اظهار کرد: امام خمینی (ره) قلب و اعتقاداتش منور به نور قرآن و احکام دین بود.

 

فعال اجتماعی اهل سنت خراسان شمالی ادامه داد: ایشان در مقابل رژیم پهلوی و زیاده خواهان ایستاد و اسلام عزتمندانه را به مسلمانان معرفی کرد.

 

وی افزود: آن حضرت بارها در بیانات خود بر آسیب‌های تفرقه و برکات برادری و وحدت بین مسلمانان سنی و شیعه تاکید داشته و تفرقه افکنی بین آنان را ناشی از جهل می‌دانستند.

 

یزدانی گفت: نباید فراموش کنیم که هدف امام عزیزمان تشکیل جمهوری اسلامی بود نه جمهوری لیبرال و دموکرات و امروز افتخار می‌کنیم در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رهبری همچون امام خامنه ای بر ما حکم فرما است.

 

این فعال اجتماعی اهل سنت تصریح کرد: یکی دیگر از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که در همه پرسی سال ۱۳۵۸ بیش از ۹۸ درصد مردم این کشور به امام راحل آری گفتند.

 

وی در پایان گفت: تاریخ تاکنون همچنین همه پرسی و رضایت مردم از حاکمشان را به چشم ندیده بود و امام راحل عزت، سربلندی و موفقیت و سعادت را به ملت ایران و مسلمین جهان هدیه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار