سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: با توجه به اینکه بیش از 40 روز سخت در ایام اوج مصرف برق سال جاری مانده است، باید همچنان صرفه‌جویی مدنظر باشد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 12 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی پاک‌طینت، سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اجرای دقیق و تحقق برنامه‌های مدیریت بار برای مدت زمان باقیمانده پیک بار با جدیت پیگیری می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ روز سخت در ایام پیک بار سال جاری مانده است، باید تمام برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو با تکیه به ۱۴۰ اقدام ابلاغی به‌صورت کامل به انجام برسد.

پاک‌طینت گفت: با توجه به همدلی و همکاری مشترکان به‌ویژه در بخش خانگی و اعمال راه‌کار‌های اعلامی مدیریت مصرف برق و انجام اقدامات پیشگیرانه شرکت توزیع برق تاکنون هیچ‌گونه خاموشی برنامه‌ریزی‌شده در بخش خانگی اعمال نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از دو ماه از آغاز طرح پاداش خانگی مشترکان گذشته تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال پاداش برای مشترکان در قبوض صادره اعمال شده است.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: پیش‌بینی می‌شود با صدور صورت‌حساب‌های جدید، این مبلغ به‌صورت قابل‌توجهی افزایش داشته باشد.

پاک‌طینت خاطرنشان کرد: مشترکان خانگی تا ۲.۵ برابر الگوی مصرف هم می‌توانند با انجام اقدامات اعلامی و کاهش مصرف به نسبت مدت مشابه از پاداش طرح قبض برق رایگان استفاده کنند.

برچسب ها: سمنان ، مصرف برق ، برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار