مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: شهرداری‌های شهرستان مهدی‌شهر برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و برندسازی گردشگری شهرهای این شهرستان برنامه‌ریزی کنند.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 02 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در نشست با فعالان گردشگری شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌های متفاوت طبیعی، تاریخی، کشاورزی، فرهنگی و … در نقاط مختلف این شهرستان، باید با خلاقیت رونق بیشتر گردشگری را در این شهرستان حاصل کرد که این امر با تلاش فعالان گردشگری محقق می‌شود.

وی ادامه داد: امروز لازم است که مدیران تأسیسات گردشگری ابتدا به برندسازی و معرفی بپردازند و سپس با شناخت ذائقه و سلیقه گردشگران، به توسعه حرفه خود بپردازند تا گردشگران نیز بتوانند بیشترین سفر خود را به شهرستان مهدی‌شهر اختصاص دهند و این شهرستان و استان سمنان را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه در خطبه‌های نماز جمعه استان سمنان در هفته گردشگری خطیب‌های نماز جمعه به تشریح اهمیت گردشگری و نقش آن در توسعه استان و کشور پرداختند، گفت: باید به تقویت فرهنگ گردشگری بپردازیم تا شاهد توسعه استان سمنان در حوزه‌های مختلف باشیم.

کرم‌زاده افزود: ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در حوزه گردشگری کشور، یک برند گردشگری است و در استان نیز با پشتیبانی استاندار سمنان، شاهد توسعه و برندسازی گردشگری استان سمنان بوده‌ایم و با وجود این شرایط مطلوب، لازم است شهرداری‌های شهرستان مهدی‌شهر برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و برندسازی گردشگری شهر‌های این شهرستان برنامه‌ریزی کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار