تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با شرکت دانش بنیان پارک علم و فن‌آوری در راستای راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات شهدای زنجان منعقد شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 09 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، عباس برزگر، ️سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسوولان این بنیاد عصر امروز با حضور در پارک علم و فن‌آوری استان ضمن دیدار با عباسعلی زمانی، رئیس پارک علم و فناری استان زنجان تفاهم‌نامه راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات شهدای والامقام استان زنجان را با همکاری یکی از شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری امضا کرد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه در چند فاز اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: ساخت و در اختیار قرار دادن چنین برنامه‌هایی می‌تواند به آشنایی بهتر، شناخت و درک عمیق شهدای والامقام توسط نسل جوان جامعه موثر باشد.
وی ادامه داد: بنیاد شهید ایده‌ها و نیازمندی‌های خود را به پارک علم و فناوری اعلام می‌کند تا از توان واحد‌های فناور استان برای رفع این نیازمندی‌ها در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.
برزگر تصریح کرد: سامانه اطلاعات شهدای والامقام استان زنجان امکان دسترسی آسان عموم مردم به اطلاعاتی نظیر تصویر شهدا، وصیت‌نامه، خاطرات، اسناد، عملیات‌ها، زندگینامه شهدا، محل شهادت و محل دفن و ... را فراهم کرده و با راه‌اندازی این سامانه می‌توان مزار شهدای والامقام و موزه شهدای زنجان را زیارت کرد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر معرفی شهدای والامقام به نسل جوان جامعه از طریق نرم‌افزار‌های نوین و در دسترس، افزود: باید از شهدای والامقام به ویژه شهدای شاخص استان در شخصیت‌پردازی بازی‌ها و برنامه‌ها در راستای معرفی و بیان رشادت این عزیزان بهره کافی برد.
گفتنی است، در این سامانه امکان بارگذاری اسناد، اطلاعات، خاطرات و... توسط همرزمان، دوستان و آشنایان شهدای والامقام فراهم بوده و در فاز‌های بعدی این سامانه از بازی‌ها و نرم‌افزار‌های با موضوع شهدا رونمایی خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار