رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: طی دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار اخذ شده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 05 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد حسن عباسی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار اخذ شده است، اظهار کرد: همچنین در شهرستان ایجرود و حلب تعداد۱۴ فقره سند تک‌برگ به مساحت ۷۶ هکتار به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود به مشکلات اخذ سند مالکیت تک برگی در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و افزود: متاسفانه تأخیر در اخذ سند کمیسیون رفع تداخلات سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از مشکلات مهم در صدور سند مالکیت تک برگی است.

وی با تأکید بر اینکه اخذ سند تک برگی زمان بر است، گفت: متأسفانه پروسه طولانی اخذ سند مالکیت کار را با تاخیر مواجه می‌کند.

تحصیل (تملک) اراضی ملی در شهرستان ماهنشان و ایجرود تداوم دارد

عباسی با بیان اینکه با اخذ سند مالکیت اراضی، اقدامات بسیار خوبی انجام می‌گیرد، تاکید کرد: با اخذ سند مالکیت اراضی اداره راه و شهرسازی، بهره‌برداری از زمین تسهیل شده و در طرح‌های توسعه شهری و طرح‌های حمایتی مسکن برای اقشار مختلف مردم استفاده می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه تحصیل (تملک) اراضی ملی در شهرستان ماهنشان و ایجرود تداوم دارد، تصریح کرد: با شناسایی اراضی ملی، نسبت به اخذ سند آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار