کد خبر: ۱۱۴۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 08 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، احمد توکلی معاون استاندار مازندران، در حاشیه امضای تفاهم نامه بیمه روستایی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به بیمه حوادث روستاییان از امضای تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد برکت مازندران عنوان کرد: طبق این تفاهم‌نامه ۲۲ هزار واحد مسکونی روستایی تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرد.

وی افزود: این بیمه حوادث شامل سیل، زلزله، آتش‌سوزی و برف می‌شود که طبق این تفاهم‌نامه، مساکن روستایی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه بخشی از هزینه این بیمه از سوی بنیاد برکت و بخش دیگر از سوی شهرستان‌ها تأمین می‌شود، تصریح کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن مازندران این واحدهای مسکونی روستایی طی توافق این تفاهم‌نامه از مزایای بیمه حوادث برخوردار می‌شوند.

توکلی با تاکید بر اینکه روستاییان به ویژه در حاشیه رودخانه‌ها در معرض آسیب‌هایی مانند سیل و زلزله قرار دارند، اضافه کرد: توسعه بیمه به ویژه بیمه حوادث روستایی به کاهش و جبران خسارت کشاورزان و روستاییان کمک خواهد کرد.

وی از افزایش تعداد خانه‌های تحت پوشش بیمه حوادث نیز در استان خبر داد و گفت: جبران و کاهش خسارت به روستاییان ناشی از حوادث در دستور کار دولت قرار دارد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار