معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از احداث و بهینه‌سازی 242 ایستگاه توزیع برق این استان به‌ منظور تغذیه برق مشترکان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 11 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، رضا علی‌اصغری، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور تغذیه برق مشترکان جدید، 236 دستگاه پست هوایی و 6 ایستگاه زمینی توزیع برق در استان سمنان نصب و بهینه‌سازی شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا به حال، عملیات اصلاح 132 و بهینه‌سازی 104 ایستگاه هوایی در نقاط مختلف استان سمنان به اجرا درآمده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان ادامه داد: به‌منظور توسعه زیرساخت‌ها و تأمین برق متقاضیان جدید، 30 هزار متر شبکه فشارمتوسط هوایی و یک‌هزار و 300 متر شبکه زمینی 20 کیلوولت در این استان احداث شده است.

علی‌اصغری ادامه داد: دایر کردن 29 کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و 2 هزار و 400 متر شبکه زمینی از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در نقاط مختلف استان سمنان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق‌رسانی و استمرار خدمات‌دهی به مشترکان برق استان سمنان، 12 کیلومتر خط 20 کیلوولت و 122 هزار متر شبکه فشارضعیف، اصلاح و بهسازی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: بیش از 65 هزار خانوار جمعیت روستایی و تمامی افراد ساکن در محدوده شهری در این استان از نعمت برق بهره‌مند هستند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار