مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در هشت ماه گذشته از سال‌جاری بیش از ۹۹۳ هزار مسافر جابه‌جا شده‌ که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 24 December 2023

به گزارش تابناک رنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: تلاش مجموعه‌های حمل و نقل و تاثیر اقدامات آن‌ها در زندگی افراد بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا این فرصت را باید مغتنم دانست که با اخلاص در کار خود، زمینه توجه خداوند متعال را فراهم کرده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان ضمن تبریک این هفته به فعالان این عرصه گفت: ۲۶ آذر سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ مبنی بر جهاد تخلیه بنادر، به عنوان «روز حمل و نقل و رانندگان» نام‌گذاری شده است که در این تاریخ، رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل جاده‌ای با اعزام به بنادر جنوب کشور و تخلیه به موقع کشتی‌های حامل کالا‌های استراتژیک و ارزاق و مایحتاج مردم، در کوتاهترین زمان به حمایت از جبهه‌های جنگ در دفاع مقدس پرداختند که یکی از برجسته‌ترین رویداد‌های تاریخی است.
وی با قدردانی از زحمات همه رانندگان و تلاشگران در حوزه حمل و نقل، اقدامات این صنف را فرا جناحی و فرا سرزمینی عنوان و تصریح کرد: تلاش مجموعه‌های حمل و نقل و تاثیر اقدامات آن‌ها در زندگی افراد بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا این فرصت را باید مغتنم دانست که با اخلاص در کار خود، زمینه توجه خداوند متعال را فراهم کرده‌اند.

جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیز در این مراسم ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: در هشت ماه گذشته از سال‌جاری بیش از ۹۹۳ هزار مسافر جابه‌جا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد رشد داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این که رانندگان، راهداران و شرکت‌های حمل و نقل در سخت‌ترین شرایط نیز پای کار هستند، تصریح کرد: ۲۵ هزار و ۲۳۸ زائر اربعین در سال جاری توسط این ناوگان به مرز مهران اعزام شدند که نشان از پای کار بودن این سخت‌کوشان بی‌ادعاست.
وی افزود: همچنین تعداد سفر ثبت شده در ۹ ماه گذشته از سال ۱۵۱ هزار سفر بوده که رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
قزوینیان ادامه داد: طی یک سال گذشته پنج نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان اصلاح شد و ۴ هزار و ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی در راستای ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی صورت گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه راه روستایی در استان افزود: ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی زیرسازی و ۳۲ کیلومتر آسفالت‌ریزی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مجید صباغ‌زاده، مدیر کل دفتر نگهداری علایم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آیت الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زنجان، عباس بابایی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، فرماندهان پلیس راه، روسای تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، از تشک

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار