رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با گسترش سامانه ناپایدار و بارشی در محورهای کوهستانی استان، بارش برف همراه با کولاک و مه ناپایدار است.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 14 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ضمن تشریح آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: در محور‌های کوهستانی بارش‌های پراکنده برف را شاهد هستیم که همراه با کولاک و مه ناپایدار است.
رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بارش برف همراه با کولاک و مه مقطعی در محور زنجان_طارم و زنجان_تهم_چورزق و دندی_تخت سلیمان خبر داد و افزود: مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد و تردد در همه محور‌ها برقرار است.
وی خاطرنشان کرد: در محور‌های آزادراهی و ترانزیت شاهد بارش باران به صورت مقطعی هستیم.
محمدی ادامه داد: بر اساس این گزارش بارش باران در محور‌های زنجان_دندی، سلطانیه_خدابنده_همدان و در گردنه‌ها بارش برف با درصد بالایی پیش‌بینی می‌شود.
رئیس اداره راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در این شرایط لازم است که رانندگان پیش از سفر با ۱۴۱ تماس حاصل برقرار و در صورت انجام سفر از وسایل گرمایشی خودرو و همچنین برف‌پاک‌کن‌های سالم اطمینان حاصل کنند.
وی با تاکید بر لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری ادامه داد: با این وجود رانندگانی که اصرار به سفر دارند حتما باید زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار