مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رویداد جامعه‌پرداز با شبکه‌سازی و تعریف عملیات مشترک فعالیت‌های جزیره‌ای را یک دست می‌کند، گفت: در این صورت موازی‌کاری‌ها از بین رفته و جامعه بهترین بهره را از ظرفیت‌ها خواهد برد.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 17 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در رویداد جامعه‌پرداز زنجان با بیان اینکه این رویداد با شبکه‌سازی و تعریف عملیات مشترک فعالیت‌های جزیره‌ای را یک دست می‌کند، اظهار کرد: در این صورت موازی کاری‌ها از بین رفته و جامعه بهترین بهره را از ظرفیت‌ها خواهد برد.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در سراسر دنیا شاهد حضور و فعالیت NGO‌ها هستیم و پررنگ‌ترین آن در بخش خیریه‌ها است، افزود: این فضا در ایران بسیار متفاوت و ناشی از دغدغه و دلسوزی است و در بسیاری موارد حتی انتفاع مالی نیز ندارد و این از اهمیت بالایی برخوردار است که چنین روحیه و منشی در کشور ما وجود دارد.
وی در چرایی برگزاری این رویداد گفت: یک دست کردن فعالیت‌های گسترده، ولی جزیره‌ای گروه‌های مختلف، شبکه سازی خدمات، معرفی کارکرد‌ها و ظرفیت‌های مختلف به یکدیگر، پرهیز از موازی کاری و هدر رفت ظرفیت‌ها و شناسایی نیاز‌های جدی منطقه، ثمر بخش، مفید، پربازده و هدفمند کردن حمایت‌های دولتی و در نهایت تعریف عملیات مشترک هدف گذاری شده از اهداف برگزاری رویداد جامعه پرداز است. متقی‌فر با اشاره به نتایج بسیار خوب برگزاری این رویداد در دیگر استان‌ها ادامه داد: در یکی از استان‌ها از طریق به امضا رساندن تفاهم‌نامه بین گروه‌های مختلف ۵۰ میلیارد ریال تبادل خدمات صورت گرفته و عملیات مشترک بسیار مطلوبی صورت گرفت که این نشان از خروجی مطلوب جامعه پرداز است.
مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان از اجرای عملیات‌های مشترک به طور ویژه حمایت می‌کند چرا که جریان ساز و ارزشمند است و اتفاقات مهم و بزرگی را موجب می‌شود.
وی ادامه داد: در این زمینه هیچ گونه محدودیتی برای پذیرش گروه‌ها نداریم و از انواع گروه‌های جهادی، سمن‌های جوانان زیر مجموعه ارگان‌های مختلف، مؤسسات و یا حتی افراد دغدغه‌مند دعوت کردیم تا با ما مشارکت کنند و در این مسیر همراه باشند.
گفتنی است، رویداد جامعه پرداز رویدادی برای رسیدن به قله و فرصتی برای معارفه و هم افزایی است که در سه محور:هویت زن، خانواده (ازدواج و طلاق)، جمعیت وفرزندآوری برگزار می‌شود.

جامعه پرداز محلی برای تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری و برای احصای نظام مسائل زنان، خانواده و جمعیت در استان و تعریف عملیات‌های مشترک برای برون رفت از مشکلات موجود و چگونگی رسیدن به وضعیت مطلوب است که این بار ۲۷و۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ با همکاری بنیاد ملی خانواده در زنجان برگزار می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار