مدیرکل هواشنایی استان زنجان به پایداری جوی استان تا روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: از روز سه‌شنبه استان شاهد بارش متناوب باران و برف خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 19 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد همراه بود، اظهار کرد: این شرایط نسبتا پایدار تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: وضعیت جوی استان در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه با عبور موجی تغییر می‌کند که این موج موجب بارش متناوب باران و برف و تقویت وزش باد در سطح استان خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین دمای هوا تا روز دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت، اما از روز سه‌شنبه تا پایان هفته آینده کاهش می‌یابد.
رحمن‌نیا افزود: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که نیک‌پی با حداقل ۶- درجه سردترین و باش قشلاق گرماب با حداکثر ۲۰ درجه گرمترین نقطه در استان بوده‌اند.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ درجه اعلام کرد و گفت: زنجان در این بازه زمانی دمایی بین ۴- و ۱۲ درجه را پشت سر گذاشته است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار