مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به معرفی ۴۳ ملک موقوفی استان به طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد که از این تعداد سه گزینه در میاندورود، آمل و گلوگاه به مساحت بیش از ۲.۵ هکتار مورد تأیید قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷ 19 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

تردد خودرو های سنگین از زیر پل تاریخی محمد حسن خان بابل با نسب سازه های بتنی و آهنی متوقف شد و اکنون تنها خودرو های سبک از زیر این پل 300 ساله عبور می کنند.

 

رییس پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: به دلیل ورود سامانه سرد بارشی و برفی احتمال ریزش سنگ، رانش زمین و اختلال تردد در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

فرماندهی انتظامی مازندران گفت: خودرو‌های رانندگانی که مرتکب تخلف حادثه ساز در استان شوند تا آخر تعطیلات نوروزی در توقیف پلیس می‌مانند.

مدیرکل شیلات مازندران: ۲ هزار و ۹۰۰ تن انواع ماهیان استخوانی امسال در تور ماهیگیران افتاد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش صید داشت.

۵ هزار و ۴۶۷ محموله محصولات باغی مازندران به خارج از کشور صادر شده است.

استاندار مازندران گفت: قطعا با هنجارشکنان و متخلفان بازار استان برخورد قاطع خواهیم کرد چرا که ثبات بازار و آرامش مردم در دستورکار ما قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در جاده‌های استان ادامه دارد.

پسر بچه ۷ ساله که بر اثر مصرف داروی اشتباه، دچار ایست قلبی شده بود با تلاش تیم پایگاه اورژانس ورسک سوداکوه به زندگی بازگشت.

امیرعلی عزیززاده ساکن در دل جنگل های بندپی شرقی بابل با وجود اینکه تا کلاس سوم ابتدایی سواد دارد ولی با اراده قوی حافظ کل قرآن کریم شد

رئیس اداره برنج مازندران گفت: ۱۱۰ هزار هکتار از شالیزار‌های استان تاکنون شخم و شیار  اولیه شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در شهرستان ساری خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار چوب خبر داد.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار