امام جمعه گرگان ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل گفت: رژیم صهیونسیتی به دنبال راه اندازی جنگ دیگری در خاورمیانه است، اما ایران هیچگاه به دام رژیم صهیونسیتی نخواهد افتاد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲ 06 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان ضمن محکوم کردن جنایات اسرائدل غاصب در غزه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: در حمله اسرائیل به مرکز دیپلماسی ایران در دمشق هفت نفر از مستشاران ایران به شهادت رسیدند و این تجاوزات اسرائیل سابقه داشته است.

وی با بیان کنسولگری و سفارت ایران در دمشق حکم خاک ایران را دارد و حمله اسرائیل به کنسولگری ایران حکم تجاوز به خاک ما را دارد، گفت: دولت آمریکا در رسانه‌های مختلف اعلام کرده که در این تجاوز اسرائیل دخالتی نداشته، اما با توجه به سابقه این کشور در گذشته این ادعا قابل پذیرش نیست.

نماینده، ولی فقیه در گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران نشانه‌ای این است که رژیم منحوس به بن بست رسیده و به خاطر مشکلات عدیده‌ای که دارند خود را به در و دیوار می‌کوبند.

خطیب جمعه گرگان با تأکید اینکه افکار عمومی دنیا و حتی کشور‌های اروپایی و آمریکایی امروز برعلیه اسرائیل بسیج شده است، افزود: امروز اعتراضات گسترده‌ای در خود اسرائیل بر علیه این کشور به راه افتاده تا جایی عده‌ای معترضین می‌خواستند خانه نخست وزیر این کشور را به آتش بکشند.

نورمفیدی ادامه داد: موضوع فلسطین از دیدگاه رژیم صهیونسیتی و حامیانش تنها یک جنگ داخلی بود و هیچگاه فکر نمی‌کردند که کشور‌های مسلمان و حتی تمام کسانی که درک درستی از انسانیت و بشریت دارند، علیه آنان موضع‌گیری کنند.

امام جمعه گرگان با تأکید اینکه فلسطین مسأله اول دنیای اسلام و بنایی است که رهبر کبیر انقلاب آن را پایه‌گذاری کرده است، گفت: امروز اسرائیل از داخل و خارج دچار تنگنا شده و همانند فردی که در مردابی غرق شده که هرچه بیشتر تلاش کند بیشتر غرق خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان با تاکید اینکه ایران هرگز به دام اسرائیل نخواهد افتاد، گفت: ما جواب دندان‌شکنی را به موقع به اسرائیل خواهیم داد و گرفتار شیطنت و دام آن‌ها نخواهیم شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار