آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان در پیام مشترکی با علی‌محمد زنگانه استاندار این استان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال تشکر کردند.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ 06 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، در این پیام مشترک که روز جمعه و پس از برگزاری راهپمایی روز جهانی قدس و حضور پرشور مردم گلستان منتشر شد، آمده است: حمایت از ملت‌های مظلوم و مستضعف همواره مورد تاکید امامین انقلاب اسلامی بوده و هست.

در ادامه این پیام آورده شده است: تردیدی نیست که فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام بزودی آزاد خواهد شد و البته حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردمی، نقش بی بدیلی در اعلام برائت جهانی از رژیم فاسد صهیونیستی داشته است.

در بخش دیگر این پیام تاکید شد: حضور آگاهانه مردم شریف استان گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر پایبندی به آرمان‌های خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی است و در واقع مردم گلستان همراه با مردم سراسر ایران و آزادی خواهان جهان مظلومیت ملت فلسطین را فریاد زدند.

در انتهای این پیام آمده است: اینجانبان از تمام گلستانی‌های مومن، روزه‌دار و آزادی‌خواهی که با همراهی کم نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تصویری گویا از حمایت و پشتیبانی خود را در قاب رسانه‌های بین المللی به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌نماییم و امیدواریم شاهد آزادی هر چه سریعتر فلسطینیان عزیز از چنگال رژیم سفاک صهیونیستی باشیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار