همیشه یک قدم از قانون شکنان عقب ایم؛
تابناک: حال سوال اینجاست که چرا دستگاه اجرایی استان باید همیشه یک قدم عقب تر از خاطیان حرکت کنند و وقتی آب از سر گذشت، تازه مسئولان استانی یادشان بیفتد که باید برای برقراری امنیت در شهر و استان به دستگاه اطلاعاتی متوسل شوند؟!.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 02 November 2015
به گزارش تابناک اصفهان، بالاخره بعد از گذشت یک هفته از وقایع مربوط به حضور جک استراو در اصفهان و شیراز، استاندار اصفهان لب به سخن گشود و از اقدامات صورت گرفته از سوی برخی که منجر به برگزاری تجمعات غیرقانونی در شهر شد، گلایه کرد.

استاندار اصفهان هم از نماینده هایی که زمان حضور استراو انتقاد به حضور وی در ایران داشتند و هم به صدا و سیما بابت پوشش خبری تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز انتقاد کرد و گفت: تجمع هایی که قانونی نیست نباید در اخبار رسمی پخش شود.

از سوی دیگر استاندار اصفهان خبر از تشکیل پرونده برای افرادی که اقدام به تجمع غیرقانونی در آن روزها کرده اند داده و گفته که پگیر این مسئله هستیم.

حال سوال اینجاست که چرا دستگاه اجرایی استان باید همیشه یک قدم عقب تر از خاطیان حرکت کنند و وقتی آب از سر گذشت، تازه مسئولان استانی یادشان بیفتد که باید برای برقراری امنیت در شهر و استان به دستگاه اطلاعاتی متوسل شوند؟!.

این تجمعات غیرقانونی که از سوی یک گروه خاص همواره آرامش را در شهر اصفهان دچار تنش می‌کنند برای بار اول نیست که قانون را زیر پا گذاشته و چهره اصفهان را در میان رسانه‌های داخلی و خارجی و نیز افکار عمومی خشن و متحجر جلوه می‌دهند، پس چرا دستگاه‌های مربوطه که به شناخت از این گروه‌ها رسیده‌اند و جریان رسانه‌ای پشت سر این گروه‌ها را می‌شناسند، اقدامات خود را به زمان لازم موکول نمی‌کنند؟!.

مردم اصفهان که بخش عظیمی از آنها همسو با این جریانات نیستند، از این حرکت‌های "عده قلیل" در شهر به ستوه آمده‌اند و خواستار برخورد قاطع دستگاه اجرایی و اطلاعاتی با این افراد هستند. اذهان عمومی این توقع را از دستگاه‌های ذی ربط دارند که برخورد با این نوع تخلفات آنقدر دیر نشود که مصداق " نوش دارو بعد از مرگ سهراب" را پیدا کند!.

با توجه به چهره توریستی شهر اصفهان، انتشار تصاویر این نوع تجمعات در مقابل حضور یک تور گردشگری، قطعا مسیر پیشرفت اصفهان در جذب گردشگر را با فراز و فرود بیشتری همراه می‌سازد و به نظر می‌رسد دشواری‌های جذب گردشگر به اصفهان در شرایط تحریم و فضاسازی‌های رسانه‌ای که تاکنون هم کم نبوده است، پررنگ‌تر از قبل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
تابناک داداش من !
چرا خودت را به خواب می زنی؟! واقعا از شما آقای جک استراو را نمیشناسی؟ نمی دونی برای چی اومده؟ واقعا اون را توریست فرض میکنی؟!!! از شما انتظار نداشتیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار