ابطحی:
تابناک: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: مدیران کشوری باید از وضعیت دانشگاه ها شناخت پیدا کنند.
کد خبر: ۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ 29 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سید مهدی ابطحی ظهر امروز در دوازدهمین کنفرانس فیزیک ماده چگال ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: دانشگاه صنعتی اصفهان با ارایه ۱۲۰۰ مقاله ISI در سال گذشته میلادی و انجام ۵۳۰ پژوهش کاربردی در پنج سال اخیر، جایگاه قابل توجهی را در رتبه بندی های اخیر بین المللی کسب کرده و در بخش های آموزشی، پژوهشی و ارتباطات علمی بین المللی در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی بیان داشت: نقش دانشگاه های کشور در عرصه های اجتماعی و تولید علم و نیز اهمیت شناخت مدیران کشوری از دانشگاه ها، لزوم نقش آفرینی دانشگاه ها در پروژه های بزرگ علمی را بسیار مهم و اساسی قلمداد کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر تحقق توسعه علمی ایران با اجرای سند چشم انداز جامع علمی کشور افزود: وزرات علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از تقویت خلاقیت، نوآوری، خطرپذیری در علم و همچنین توسعه اخلاق محوری که در سند چشم انداز جامع علمی کشور نیز به آن تأکید شده است می توانند گام مهمی در توسعه علمی کشور بردارند.

ابطحی اظهار داشت: دانشجویان، اساتید دانشگاه ها و پیشکسوتان علم فیزیک طی دو روز برگزاری دوازدهمین کنفرانس فیزیک ماده چگال ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان، با آخرین یافته های علمی شاخه ماده چگال آشنا خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار