فرماندار كاشان:
تابناک: فرماندار كاشان گفت: سلامت مسافران نوروزي كاشان در ايستگاه هاي ايمني سلامت نوروزي هلال احمر كه در نقاط مختلف، راه ها، ورودي شهرستان و باغ فين مستقر شده اند كنترل مي شود.
کد خبر: ۱۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 25 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابوالفضل صدرائيه در بازديد از ايستگاه هاي ايمني سلامت در عوارضي، باغ فين، راه هاي دسترسي به مناطق گردشگري، اقامتگاه هاي مسافران نوروزي و تپه هاي سيلك اظهار کرد: كاشان آمادگي كامل براي پذيرايي از مسافران نوروزي را دارد و اين نتيجه تلاش چندين ماهه مديران شهري و ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان كاشان است.

وی تصريح كرد: سلامت مسافران نوروزي كه كاشان را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب كرده اند حائز اهميت است و در ايستگاه هاي ايمني سلامت، كنترل فشار خون و تست قند براي افرادي كه در معرض خطر هستند به رايگان ارائه مي شود.

رئيس جمعيت هلال احمر كاشان نيز گفت: ايستگاه ايمني سلامت در تمام راه هاي شهرستان از جمله در عوارضي امام رضا (ع) و باغ فين مستقر است تا براي مسافران نوروزي در معرض خطر خدمات بررسي فشار خون و قند را انجام داده و در صورت نياز به مراكز پزشكي اعزام کند.

سيد منصور ميرابوطالبي با بيان اين كه اين ايستگاه ها توسط سازمان جوانان اداره مي شود، يادآور شد: ايستگاه باغ فين به صورت 12 ساعته توسط تيم امدادي خواهران و ايستگاه عوارضي به صورت 24 ساعته به مسافران نوروزي خدمات ارائه مي كند.

وي افزود: از ديگر خدمات اين سازمان كارگاه امداد و نجات بين شهري است كه يك كارگاه در جنب مسجد شهداي سن سن و ديگر در محل عوارضي اتوبان ورودي باغ فين در طول سال آماده خدمات به مسافران هستند.

رئيس جمعيت هلال احمر كاشان ادامه داد: تيم هاي امدادي در آمادگي كامل هستند تا به محل حادثه اعزام شده و خدمات خود را ارائه کنند. پايگاه ميدان بسيج كاشان نيز آمادگي دارد تا در مواقع اضطراري و در شرايط مديريت بحران و حادثه و مواردي مانند تصادف هاي زنجيره اي به حادثه ديدگان تا 200 نفر خدمات اسكان و تغذيه ارائه کند.

ميرابوطالبي تصريح كرد: حادثه ديدگان مي توانند از طريق تلفن 112 نداي امداد مركز اصفهان از خدمات اين پايگاه ها استفاده كنند و با هماهنگي هايي كه با اورژانس و پليس انجام شده تلفن هاي 115 و 110 نيز آماده هماهنگي لازم براي كمك با مسافران هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار