بررسی روزنامه های صبح اصفهان؛
تابناک: روزنامه های صبح اصفهان در نخستین روز سومین هفته سال، فعالیت خود را در سال 94 آغاز کردند اما تنها یکی از روزنامه های خبرهای خود را درگاه اینرتنی روزنامه قراردارند از همین رو ما نیز به بررسی همین روزنامه می پردازیم.
کد خبر: ۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 05 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، روزنامه های صبح اصفهان در نخستین روز سومین هفته سال، فعالیت خود را در سال 94 آغاز کردند اما تنها یکی از روزنامه های خبرهای خود را درگاه اینرتنی روزنامه قراردارند از همین رو ما نیز به بررسی همین روزنامه می پردازیم.

روزنامه اصفهان امروز در سایت خود با بازنشر خبری از ایسنا به نصف شدن فروش نوروزی اصفهان اشاره کرد و نوشت:

به گزارش ایسنا، منصور نورپور با بیان اینکه استقبال از اکران نوروزی سال جاری در اصفهان کم بوده است، اظهار کرد: حضور مردم در سینماها کم و ضعیف‌تر از سال گذشته بود.

وی افزود: پایین بودن استقبال از فیلم‌ها نشان دهنده این است که فیلم‌ها نسبت به گذشته ضعیف شده‌ و نتوانستند مردم را به سینما بیاورند.

رییس اتحادیه سینماداران اصفهان ادامه داد: همه فیلم‌هایی که در اصفهان و سایر شهرها اکران شده‌ نشان می‌دهند که نتوانسته‌اند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند و سینماها در ایام نوروز نزدیک به نصف سال گذشته و یا حتی می‌توان گفت کمتر از نصف سال گذشته بلیت فروختند.

ورپور با تأکید بر افزایش سطح کیفیت فیلم‌ها اضافه کرد: باید فیلم‌هایی متنوع و با کیفیت‌تر ساخته شود تا در ایام نوروز اهالی شهر و مسافران به سمت گیشه‌های سینما حرکت کنند.

صفحه نخست دیگر روزنامه اصفهان در روز یکشنبه به شرح زیر است:




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار