حجت‌الاسلام صادقی خبر داد:
تابناک: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در نوروز ۹۴ بیش از ۷ میلیون و ۲۴۰ هزار گردشگر مذهبی از اماکن متبرکه استان اصفهان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 07 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین با اشاره به برگزاری طرح‌های آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در ۳۱۳ بقعه متبرکه استان اصفهان در نوروز ۹۴ اظهار داشت: همچنین مراسم تحویل سال در ۲۱۱ بقعه متبرکه استان اصفهان با حضور ۳۵۱ هزار نفر برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۷ میلیون و ۲۴۰ هزار نفر در طول طرح‌های آرامش بهاری از بقاع متبرکه استان اصفهان بازدید کردند، افزود: بازدید گردشگران از اماکن متبرکه استان اصفهان در نوروز ۹۴ نسبت به سال گذشته با ۳۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ۲۱۷ روحانی در طرح آرامش بهاری در خیمه‌های معرفت فعالیت داشتند، اضافه کرد: یک میلیون و ۷۷۰ هزار نفر نیز در خیمه‌های معرفت استان اصفهان از خدمات ارایه شده از جمله مشاوره، پاسخگویی به مسایل شرعی و غرفه کودکان بهره‌مند شدند.

وی در خصوص وقف‌های جدید ثبت شده در سال ۹۴ نیز اظهار داشت: در این بازه زمانی ۱۶ وقف منفعتی و ۲۳ وقف انتفاعی به ارزش ریالی ۹۳ میلیارد ریال ثبت شده است.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به اسکان ۱۰۳ هزار و ۷۱۰ نفر زائر در زائرسراهای استان اصفهان افزود: خوشبختانه رضایت گردشگران از خدمات ارایه شده در امامزاده‌های استان اصفهان قابل توجه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سال جاری ابراز داشت: تکمیل اطلاعات پایه رقبات در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و رقبات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، تحول نیروی انسانی در اداره کل، احیا و شناسایی موقوفات و ترویج فرهنگ وقف جدید از برنامه‌های اولویت دار این اداره در سال جدید است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار