رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان:
به گزارش تابناک سمنان،رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان از ورود ۱۱پرونده قاچاق با موضوع کالاو ارز در این اداره خبر داد و گفت: عمده این پرونده ها مختومه شده است.
کد خبر: ۲۰۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 04 April 2016
حسین سعدالدین شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دامغان در سال جدید به میزبانی فرمانداری این شهرستان، ضمن بیان اینکه از ۱۱فقره پرونده قاچاق کالا و ارزش سال گذشته در دامغان، هشت فقره با صدور رای مختومه اعلام شده و سه فقره دیگر در دست بررسی است، گفت: برای هشت فقره از پرونده قاچاق کالا و ارز وارده به این اداره ۱۴میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

وی افزود: اهم تخلفات پرونده های قاچاق کالا و ارز در شهرستان دامغان پیرامون تخلفات پوشاک، موتورسیکلت، دستگاه چاپ، لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو تشکیل شده است.

۱۰۲پرونده در سال۹۴وارد تعزیرات دامغان شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان با بیان اینکه طی سال گذشته یک هزار و دو فقره پرونده به این اداره وارد شده است، گفت: در این مدت به تعداد یک هزار فقره پرونده رسیدگی و رای لازم صادر و مختومه شد که عمده این رونده شامل کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشتی، دارو و درمان بوده است.

سعد الدین بابیان اینکه در دامغان چهار هزار و ۴۸۰واحد صنفی، یک اتاق اصناف و ۱۵ اتحادیه صنفی تولیدی، خدماتی و توزیعی وجود دارد، گفت: باید راهکارهای لازم پیشگیرانه از وقوع جرم قاچاق کالا و ارز اهتمام ویژه داشت و برای این موضوع مهم تلاش و جدیت ویژه ای به خرج داد .

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید با اقدام و عمل موضوع قاچاق کالا و ارز به عنوان اولویت کاری ما در دستور کار قرار گیرد و به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار