امام جمعه موقت سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،امام جمعه موقت سمنان گفت: وحدت مردم ایران در بازه‌ای از زمان، قدرت‌های دنیا را مجبور به مذاکره کرد و این وحدت امروز نیز باید حفظ شود.
کد خبر: ۲۰۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 08 April 2016

حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان مرکز استان سمنان با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر در اختیار داشتن فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای تأکید داشته است و دنیا نیز بالاخره این حق را به رسمیت شناخت؛ امروز نیز ما بر این حق استوار هستیم.

امام جمعه موقت سمنان نظام اسلامی را منادی رحمت و برادری در جهان دانست و تأکید کرد: آمریکا پس از سال‌ها به این نتیجه رسید که باید با مذاکره با ایران کنار بیاید و این تنها به دلیل اتحاد و همبستگی خوبی است که بین ملت ایران و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.

عبدوس بیان کرد: سال‌ها مقاومت، ایستادگی و در میدان بودن مردم بزرگ ایران نشان داد که تحریم‌ها و فشارهای غربی بر کشور ما تأثیر آن‌چنانی ندارد و به همین دلیل نیز غربی‌ها تصمیم به مذاکره با کشورمان را گرفتند.

وی گفت: وحدت، همدلی و قدرت نظامی ایران سبب شد تا غربی‌ها خواهان مذاکره با کشورمان شوند.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: نظام و ملت ایران اسلامی همواره از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب تا امروز با هم همدل بوده‌اند و این همدلی و انسجام باز هم باید بیشتر از گذشته تقویت شود.

عبدوس ادامه داد: قدرت‌های دنیا نیز این قدرت و وحدت را مشاهده می‌کنند و مجبور به کوتاه آمدن از مواضع ناحق خود و مذاکره با ایران شدند.

وی، هجمه‌های استکبار جهانی و ایادی آن در طول سال‌ها عمر انقلاب شکوهمند اسلامی را ناجوانمردانه توصیف کرد و گفت: مردم مقابل همه این تهدیدها و تهاجم استوار ایستاده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد تا بیگانگان به آن‌ها زور بگویند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار