امام‌جمعه موقت سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،امام‌جمعه موقت سمنان گفت: شهدای مدافع حرم با رشادت، فداکاری و از خودگذشتگی‌ خود مسیر، طرح‌ها و برنامه‌های دشمنان اسلام را تغییر دادند.
کد خبر: ۲۱۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 23 April 2016

حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید محمدحسین حمزه از شهدای مدافع حرم در سمنان با قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این مراسم اظهار کرد: مردم ما روزی برای تحقق انقلاب اسلامی و روزی دیگر برای تثبیت این انقلاب با وحدت و یکپارچگی به میدان جهاد آمدند و امروز نیز بار دیگر به میدان آمده‌اند تا به همه ثابت کنند که پیرو خط شهدای مدافع ‌حرم هستند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم با رشادت، فداکاری و از خودگذشتگی‌ خود مسیر، طرح‌ها و برنامه‌های دشمنان اسلام را تغییر دادند و امروز بر اثر خون این شهدای گرانقدر دشمنان ما از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود در خطر نابودی و زوال هستند.

امام‌جمعه موقت سمنان افزود: دشمنان ما برای تحقق شعار از نیل تا فرات، کنفرانس‌ها و جلسات زیادی با ‌عنوان کنفرانس وحدت برگزار کردند اما خون شهدای مدافع حرم بازی آنها را بر هم زده است و نتوانستند به هدف خود برسند.

عبدوس با بیان اینکه در باغ شهادت هنوز بسته نشده است، خاطرنشان کرد: در شهادت همچنان به روی مشتاقان جهاد باز است و آنها می‌توانند با دشمنان اسلام مبارزه کنند.

به گزارش فارس؛ محمدحسین حمزه در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) در سوریه به شهادت رسید و نام خود را در زمره شهدای مدافع حرم سمنان به ثبت رساند.

شهید حمزه از پاسداران تیپ 12 قائم (عج) سپاه استان سمنان بود که حین عملیات مستشاری در حومه حلب سوریه به شهادت رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار