شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: روابط عمومی‌ها باید دستگاه‌های خودشان را درگیر حاشیه نكنند چراكه اصفهان خسته از سیاست زدگی و حاشیه و درگیری است.
کد خبر: ۲۳۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 20 May 2016
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد در یازدهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی‌های استان اصفهان اقتدار را لازمه امنیت و آرامش عنوان کرد و اظهار داشت: چنانچه این آرامش در سطوح پایین‌تر جامعه تعمیم داده شود شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت در اقتدار سازمان‌ها گفتمان محوری، ایستادگی در گفتمان و مرور مداوم این گفتمان است، اضافه کرد: این روند در مدیریت شهری اصفهان مد نظر قرار داده شده و فعالیت‌هایی نیز در این محور در حال انجام است.

شهردار اصفهان همصدایی و همراهی را لازمه تحقق گفتمان دانش محوری در نهادهای مختلف عنوان کرد و بیان داشت: در این میان روابط عمومی‌ها وظیفه همراه کردن و تک صدا کردن درون سازمانی برای رسیدن به اهداف گفتمان محوری در نهادها تاثیر بسزایی دارند.

وی روابط‌عمومی‌ها را نوک پیکان گفتمان در هر ارگانی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی هنر هشتم است و از این رو باید به اندازه کافی نسبت به گفتمان محوری نهادی که در آن فعالیت دارد تسلط و شناخت کافی را داشته باشد.

جمالی نژاد ادامه داد: نیاز است كه در كنار تبیین گفتمان جدید روابط عمومی ها وفاق، همدلی، هماهنگی انسجام و هم افزایی در میان شهروندان در مقام مخدومین و سازمان ها را به عنوان نهادهای خدمتگزار بر قرار كنند، این گفتمان باید توسط روابط عمومی ها جذب و درك شده و این موضوع را به راحتی در میان شهروندان تفهیم و تبیین كرده و آن را جایگزین تبلیغات زاید كنند.

وی با بیان اینكه از روابط عمومی ها به عنوان معمار یاد می شود، گفت: روابط عمومی ها باید به بنگاه های دانش محور تبدیل شوند چراكه شهرها به سمت دانش محور شدن پیش می روند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه جریان‌سازی می‌تواند یك حركت عظیم را ایجاد کند، تصریح کرد: نقش روابط‌عمومی‌های دانش محور به عنوان یك جریان ساز بسیار مهم است كه باید چهار مرحله دستیابی به دانایی، ایجاد، ‌انتشار و مصرف دانایی را تجویز كنند كه اینها نیز نیاز به آموزش و در ادامه تولید محتوا دارد.

وی با بیان اینكه روابط عمومی‌ها اگر نتوانند دیوار بی‌اعتمادی را كوتاه كنند ضعیف كار كرده‌اند، افزود: قرار نیست دور مدیران را احاطه كرده و آنها را تمجید كنیم، ‌ما در این راستا جلسه نقد هفته نكوداشت را برگزار كرده و قرار است پاتوق های شیشه ای را نیز برای شنیدن نقدها ایجاد كنیم.

جمالی نژاد اضافه كرد: چنانچه بخواهیم اصفهان رو به جلو داشته باشیم باید كلیدواژه كار و تعامل براساس گفتمان غالب و دوری از حاشیه را در دستور كار خود قرار دهیم، روابط عمومی‌ها باید دستگاه‌های خودشان را درگیر حاشیه نكنند چراكه اصفهان خسته از سیاست زدگی و حاشیه و درگیری است.

وی با بیان اینكه اصفهان نیاز به همدلی دارد، تاكید كرد: ما در این راه در شهرداری اصفهان پیش قدم شده و دستمان را به سوی تمام ارگان ها و نهاد دراز كرده تا دستشان را به گرمی بفشاریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار